کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۰۵۴۸۲
تاریخ خبر:

روایت عجیب از نفوذ سرویس جاسوسی انگلیس به منزل احمدی‌نژاد

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نایب رئیس فراکسیون مستقلان ولایی درباره نامه اخیر احمدی نژاد به حاج قاسم سلیمانی و درخواست از او برای شکستن سکوتش نسبت به ظلم وارده به بقایی گفت: حداقل ۵-۶ سال قبل جزء اولین کسانی بودم که از فساد بقایی و از ارتباطات سیاسی مخفیانه احمدی نژاد و تیمش با سرویس های جاسوسی گفتم. منتها آن زمان به من گفتند زود گفتی و نباید می گفتی. بعد از آن صحبت ها خیلی اذیت شدم.

به گزارش نامه نیوز، اهم اظهارات جعفرزاده به شرح زیر است:

متأسفانه بعضی از نیروهایی که خودشان را منتسب به جریان دلسوز انقلاب می دانند. من را به باد فحش کشیدند. اما هرچه جلو آمدیم دیدیم که هرچه گفتم درست بود. من فکر می کنم حاکمیت در برخورد با آقای احمدی نژاد خیلی تعلل کرد و سرویس های جاسوسی مخصوصا انگلیس حتی در خانه احمدی نژاد نفوذ کرده‌اند. اسناد، قرائن و شواهدش هم یکی یکی دارد بیرون می آید مثل همسر دکتر فاطمی که در خانه اینها لانه کرده و اعتراف به جاسوسی داشته است.

*الان ملاحظه می کنیم اینها می روند جلوی سفارت انگلیس، این رفتن جلوی سفارت انگلیس قطعا منشأ آن از داخل سفارت انگلیس بود. یعنی از داخل سفارت انگلیس هدایت شد که اینها بروند جلوی سفارت و حکم دادگاه بقایی را آتش بزنند والا هر ایرانی آزادی خواه و دلسوز کشور می داند رفتن جلوی سفارت انگلیس چه پیامی دارد اما اینها این کارها را برای فرار به جلو می کنند.

* قطعا نظام یکسری ملاحظات دارد -که با عرض پوزش من آن ملاحظات را قبول ندارم- و قرار بود با یک فاصله زمانی پرونده اینها را بررسی کنند اما آنها از طریق سرویس های جاسوسی زود مطلع شدند که لو رفتند. من فکر می کنم اینها دارند تعجیل می کنند یک دعوای مصنوعی با سپاه، سپاه قدس یا لاریجانی ها راه بیاندازند و تمام اتهاماتشان را در آن دعوای تصنعی لاپوشانی کنند و به جامعه این طور بگویند که ما مشکلی نداشتیم اما چون به لاریجانی ها فحش دادیم چون پای قاسم سلیمانی را وسط کشیدیم و … با ما برخورد شد، در واقع می خواهند موضوع را گم کنند در صورتی که فساد مالی و سیاسی و خیانت های شان به حاکمیت و نظام محرز است و باید منجر به برخورد با اینها شود.

*سیستم های امنیتی و اطلاعاتی کشور در زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد قصور کردند چون اطلاعات احمدی نژاد و اطرافیانش را همان زمان داشتند و نمی توانند بگویند نداشتیم. اگر نداشتند که خیلی بد است. تازه الان دارند یکسری چیزهایی را افشا می کنند. ما همان موقع گفتیم اینها آدم هایی هستند که دارند کشور را به تاراج می برند. چرا برخورد نکردند؟ امروز چه کسی پاسخگوی آسیب های وارده به کشور است.

* بخش اعظم مشکلات جاری کشور به دلیل خرابکاری وسیع دوره ۸ سال ریاست جمهوری احمدی نژاد است. اگر بگوییم احمدی نژاد از دوره پهلوی بیشتر به کشور خسارت زد حرف گزافی نگفتیم. واقعا در دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد از دوره رژیم طاغوت بیشتر به کشور خسارت وارد شد چون اوج فروش نفت در تاریخ ایران بود کشور درآمدزایی بی سابقه ای داشت اما پول ها را هم حیف کردند و هم میل کردند و الان مستنداتش دارد منتشر می شود.

کدخبر: ۲۰۵۴۸۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ali20h

    جالبه ملت تو خیابان گفتن اقای احمدی نژاد سرباز دشمن هست کسی گوش نداد الان احمدی نژاد شاخ شده افشاگری می‌فرمایند این حرفا گفته میشه

  • abolfazltwin

    تو چرا داری میسوزی مواجبت نرسیده شاکی هس تی

  • das123das

    آره دیگه هرکسی مخالفت کنه میشه جاسوس

  • severes

    این سیاست بی پدر مادر…

  • majidhoshangi

    حرف مفت زن… چطور خود رهبر احمدی نژاد رو فرد انقلابی میدونستن . تو دور بعدی باهاش لج شدن چون دقیقا حیف و میل کردن بعضیها رو قطع کرد دارن خرابش میکنن. من خودم به عینه شاهدم روستای پدری من در اون دوره آب اد شد و رونق کشاورزی بوجود آمد .بحمدالله اکثر کشاورزا گندم کار شدن و سود خوبی نص یبشون میشه

  • jm.1987

    هوشنگی این روستایی که میگی رو میشه آدرس بدی!.