کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۸۵۱۳۶
تاریخ خبر:

رحمتی سکوتش را شکست

بعد از جدایی میک مک درموت از استقلال اخبار مختلفی درباره اختلاف او و مهدی رحمتی منتشر شد و پست های طرفین در اینستاگرام هم به این مسائل دامن زد. اتفاقی که باعث شده مهدی رحمتی مجبور به توضیح شود. او در کانال تگلرامی اش درباره این مساله نوشته:" در مورد پست آقای میک در صفحه اینستاگرامشون باید توضیح بدم که با وجود اصرار برخی از دوستانم اصلا دلیلی ندیدم که جوابی به این موضوع بدم. به خصوص وقتی که حس کردم ایشون در روز مربی چنین پستی رو منتشر کردند.من سعی کردم از جواب دادن به ایشون خودداری کنم تا یک عده دیگه سواستفاده نکنند.مطمئنا گذشت زمان خیلی مسائل رو در مورد افراد مشخص می کنه."

نکته مهم دیگر توضیح طولانی رحمتی، تشکر از افتخاری آن هم در شرایطی است که تعداد منتقدان استقلال کم نیست:" جا داره یه تشکر هم از آقای وزیر وآقای افتخاری داشته باشم که تو این روزهای بحرانی استقلال برای حل مشکلات تلاش کردند.فقط این رو بگم دراین دوسال اخیر ما کمترین مشکل مالی رو داشتیم و لازم میدونم از مدیرعامل باشگاه تشکر کنم." دروازه بان استقلال در پست تلگرامی اش به این نکته هم اشاره کرده که مجبور است از طریق قانون با برخی از رسانه ها به خاطر مطالبی که در مورد او می نویسند برخورد کند.

کدخبر: ۱۸۵۱۳۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • sarve-azad

    طفلی??

  • hosseinijavad

    زنده باشی سید . ناراحت نباش . تو این سرز مین با اکثر اسطوره ها با ناملایمتی برخور د شده . تواین مملکت این یه چیز عادی و طب یعیه .