کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۷۹۳۰۷
تاریخ خبر:

راهکار مدیران پاری سن ژرمن برای حل مشکل کاوانی و نیمار

یک نشریه اسپانیایی مدعی شده که رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به مهاجم اروگوئه‌ای‌اش گفته که به هم‌تیمی برزیلی‌اش اجازه دهد ضربات پنالتی تیم را بزند.

ماجرای کشمکش میان ادینسون کاوانی و نیمار برای زدن ضربات پنالتی هنوز ادامه دارد. با وجود آنکه اونای امری، سرمربی تیم اعلام کرده کاوانی پنالتی‌زن اول تیم اوست، ظاهراً هنوز طرفین برای زدن این ضربات به توافق نرسیده‌اند و کار به جایی رسیده است که ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه مداخله کند.
طبق ادعای نشریه پاییس اسپانیا، رئیس قطری PSG به کاوانی گفته است که اگر به نیمار اجازه دهد پنالتی‌های تیم را در خلال مسابقات بزند، یک میلیون یورو پاداش خواهد گرفت اما پیشنهاد او از سوی مهاجم اروگوئه‌ای رد شده است. ظاهراً الخلیفی به کاوانی وعده افزایش حقوقش در قراردادی جدید را داده و به او گفته است که اگر اجازه دهد نیمار پنالتی‌های تیم را بزند، این مهاجم اروگوئه‌ای چه آقای گل لوشامپیونه شود چه نشود، جایزه یک میلیون یورویی که بابت کسب این افتخار برایش در نظر گرفته شده است را دریافت خواهد کرد.
در همین حال از بحث گزینه دوم هم به میان آمده است. نشریه پاییس نوشته است که بعد از ناکامی الخلیفی برای متقاعد کردن کاوانی، مدیران باشگاه به سراغ نیمار رفته‌اند و از او خواسته‌اند که پنالتی‌های پاری‌سن‌ژرمن را فراموش کند. آنها به مهاجم برزیلی سابق بارسلونا گفته اند که او بازیکن کاملی است و سلطان تیم هرچند مشخص نیست که دلایل آنها توانسته باشد مهاجم سابق سانتوس را متقاعد کند.
در ارتباط با اختلاف میان نیمار و کاوانی خبر دیگری هم توسط نشریه رای اسپورت ایتالیا انگلیس منتشر شده مبنی بر اینکه باشگاه میلان قصد دارد از آب گل‌آلود ماهی بگیرد و به همین منظور پیشنهادی را برای خرید مهاجم سابق ناپولی جهت ارائه به PSG‌ آماده کرده است.

کدخبر: ۱۷۹۳۰۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر