کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۷۷۷۰۴
تاریخ خبر:

دستگیری یکی از عناصر داعش در شهرک اندیشه

فرمانده سپاه شهرستان شهریار گفت: با هوشمندی سربازان گمنام امام زمان(عج) یکی از عناصر شاخه اجناد الشامِ داعش که درصدد سازماندهی ۳۰۰ تروریست و عملیات انتحاری در ایام محرم بود در منطقه اندیشه (شهرستان شهریار) دستگیر شد.

سرهنگ امین یامینی در حاشیه نشست خبری هفته دفاع مقدس که در مجموعه سپاه ناحیه شهریار برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، از دستگیری یکی از عناصر شاخه اجناد الشام داعش در منطقه اندیشه خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این دستگیری، عنوان کرد: فرد مذکور در مسیر ارتباطی که وارد ایران شده بود، شب را در دولت آباد شهر ری اسکان می‌یابد.

سرهنگ یامینی گفت: در ادامه با هوشمندی سربازان گمنام امام زمان(عج) با تلفن همراه ایشان ارتباط برقرار می‌شود و ماموران خدوم امنیتی و اطلاعاتی در قالب و پوشش نیروهای مرتبط با داعش، به هماهنگی قرار ملاقاتی با وی در منطقه اندیشه شهرستان شهریار مبادرت می‌ورزند. سپس با اتخاذ تدابیر هوشمندانه و مقتضی، تمهیدات لازم در محل ملاقات اندیشیده و بعد از حضور وی، دستگیری و بازداشت وی عملیاتی می‌شود.

وی افزود: این عضو شاخه اجناد الشام داعش، تاکنون اعترافات قابل توجهی داشته و در صدد بوده ۳۰۰ تروریست را جهت انجام عملیات انتحاری در ایام سوگواری محرم سازماندهی کند.

سرهنگ یامینی در ادامه با اشاره به تجهیز این داعشی به تلفن ماهواره‌ای عنوان کرد: اطلاعات بسیار مهمی از گوشی وی استخراج شده و در حال حاضر نیز سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه در حال بازجویی از این عنصر تکفیری هستند.

کدخبر: ۱۷۷۷۰۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • morad

    درود بر سپاه

  • alinikbakht

    الان چرا یه نفر عصبانیه از دستگیری داعشی ؟ آدمای قاطی ای هستیم! معلوم نبود چی به سر ملت بیاد.ریشه کن شن برن قامضا.

  • toty12

    دوست عزیز دوتا شدن

  • pari

    اینا از دست داعش عصبانی هستن جدی نگیرید

  • star30

    آقای نیکبخت چرا جمع میبندید??

  • gharibe

    بذار بزنن همه نابود بشیم بخندیم با این و ضعیت اقتصادی

  • alibavi

    ناز شصتتون دلاورا

  • moualem

    باز یه دروغ دیگه