کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۰۵۱۷۰
تاریخ خبر:

دستگیری مردی که در چهارشنبه‌سوری به آتش‌نشانان شلیک کرد

پلیس پایتخت از دستگیری عامل تیراندازی به آتش نشانان در شب چهارشنبه‌سوری خبر داد.

به گزارش ایسنا، در ساعت ۲۲:۲۰ شب گذشته به مأموران کلانتری ۱۹۰ مجیدیه اعلام شد که دو آتش نشان در ایستگاه آتش نشانی شماره ۲۳ واقع در خیابان استاد حسن بنا میدان سرباز از ناحیه پا و کمر مورد اصابت ساچمه قرار گرفتند.

رئیس کلانتری به همراه تیم عملیات کلانتری سریعا در محل حاضر شد و مشاهده کردند که آثار جراحات بر روی بدن دو آتش نشان مشهود است.

در بررسی های میدانی مأموران متوجه مردی ۵۰ ساله شدند که از طبقه دوم ساختمان روبروی آتش نشانی به صورت مشکوکی نظاره گر ماجرا بود.

ماموران این مرد را به پایین ساختمان فراخواندند و پس از چند پرسش، علائم نگرانی را در او مشاهده کردند. دقایقی بعد او گفت که همراه همسایه واحد کناری خود با اسلحه دولول ساچمه زنی به جلوی ساختمان آمدیم و اول خودم دو تیر هوایی زدم و بعد از من مرد همسایه ۴۴ ساله اسلحه را گرفت و دو تیر مستقیم شلیک کرد که ناگهان ترسید و از محل حادثه با اسلحه متواری شد و نمی دانم به کجا رفت.

درادامه با اخذ دستور مقام قضائی، ماموران به منزل فرد متواری وارد شدند و در بررسی از منزل یک قبضه اسلحه بادی و یک قمه کشف کردند. همچنین چهار پوکه از نوع ساچمه ای‌ نیز در جلوی ساختمان یافت شد.

با انجام اقدامات پلیسی محل اختفای متهم در شرق تهران شناسایی شد و ماموران به محل اعزام شده و دیشب موفق به دستگیری متهم شدند که در نتیجه عملیات پلیس، اسلحه مورد استفاده نیز در محل دستگیری کشف شد.

متهمان در تحقیقات اولیه معترف شدند که قصد تیراندازی به آتش نشانان را نداشتند و به خاطر امتحان کردن سلاح چند تیر زدند چراکه از آن قبلا استفاده نکرده بودند که تیر ها به خطا رفت و به آنان اصابت کرد.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت، تحقیقات تکمیلی دراین‌خصوص با دستور مقام قضایی درحال انجام است.

کدخبر: ۲۰۵۱۷۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • 1irani

    خیلی جو گیر شدن ملت

  • 1irani

    یه وقتایی با اتوبوس و سواری زیر میگیرن ی ه وقتایی هم با اسلحه به جون بقیه میفتن ب ه نظرتون بعدش چی میشه بیایید باهم ببینی م?