کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۸۵۶۸
تاریخ خبر:

دریافت «کرایه کولر» توسط رانندگان تاکسی ممنوع!

معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران اخذ کرایه بیشتر بابت روشن کردن کولر در تاکسی را خلاف قانون دانست.

مهدی ابراهیمی گفته: هر ساله در تعرفه‌های کرایه که در شورای شهر تصویب می‌شود استفاده از کولر در فصل تابستان و بخاری در فصل زمستان در شرایط قیمتی لحاظ می‌شود و راننده تاکسی می‌بایست سیستم سرمایش خود را در اختیار مسافران قرار دهد.

به گزارش ایسنا، ابراهیمی با بیان اینکه مسافران با اعلام پلاک خودرو شکایت‌شان را ثبت کنند، تصریح کرد: در هیأت انضباطی یک کد جریمه در نظر گرفته شده که هم مبلغ اضافی عودت و هم در کارنامه تاکسیران نمره منفی ثبت می‌شود.

کدخبر: ۲۱۸۵۶۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • hoseinr

    اصلا کولر روشن نمیکنن ?

  • hamedali

    ما توی همه مسائل قانون داریم ولی اگر اجر ا بشه و بهش احترام گذاشته بشه !!!!

  • xyxion

    خیلی موارد همین موضوع را اعلام می‌کنیم ی ا روشن نمکنند و توهین میکنند یا روشن میک نند و اضافه حساب میکنند یعنی حاضرند خودش ان هم در عذاب گرما باشند ولی روشن نکنند

  • navidjavadiii

    ناوگان عمومی ما به حدی فرسوده هست که اگر کولر روشن بشه موتور طرف میسوزه????

  • Ali hedayat

    سلام دیروز سوار تاکسی بودم راننده از گرم ا قرمز شده بود بهش گفتم بنده خدا حالا من ه مسافر ۵ دقیقه سوار می شم و پیاده چرا به خودت رحم نمی کنی ؟؟ حالا کی جرات داره به اینا بگه کولر و روشن کن !!!

  • jm.1987

    آخه چندتا راننده تاکسی میشناسید که وضع م الی خوبی داره؟همه میدونیم کولر ماشینهای تولید داخل به موتور فشار خیلی زیادی میار ه،طرف نداره این خرج اضافی رو.چرا تاکسی ر انی یا دولت به راننده تاکسی ماشین خارجی بدون تعرفه نمیفروشه که حداقل کولر بدون ف شار به موتور کار بکنه؟چرا مردم رو به جون هم میندازید؟مگه خود راننده گرمش نمیشه؟ خوب اگه در توانش بود روشن میکرد دیگه خود آزاری که نمیکرد.

  • persiangulf

    مگه النترا دادین دست راننده های گرامی که ازشون کولر میخواین؟ واقعا که جای تاسف د اره آقای رئیس به خیالش تاکسی های ماهم مث ل شاسی بلند ایشونه که اگه تو گرما کولر ر وشن نباشه آلارم میاد براش!؟