کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۲۸۷
تاریخ خبر:

خیال شکل‌گرفتن بابک زنجانی دیگر در این دولت را به گور می‌برید

اسحاق جهانگیری عصر روز گذشته در نشست مدیران و مسئولان استان اردبیل اظهار کرد: بنده نمی‌دانم چرا عده‌ای علاقمند هستند تا تخلفات گذشته را به دولت یازدهم ربط داده و منتظر تکرار چنین نابهنجاری‌های مالی و اقتصادی در کشور باشند که بنده خطاب به آنها اعلام می‌کنم در دولت یازدهم امکان خلاف وجود ندارد و اگر بنده از تخلفی خبردار شوم شب تا صبح خوابم نمی‌برد تا با آن مدیر و مسئول برخورد قاطع انجام شود.

به گزارش ایلنا،وی تصریح کرد: آنهایی که ادعا می‌کنند در دولت یازدهم بابک زنجانی دوم و سوم شکل می‌گیرد، این خیال خام و خواب تعبیر نشده خود را به گور می‌برند چرا که قرار نیست در دولت یازدهم بابک زنجانی دومی شکل بگیرد.

جهانگیری در ادامه سخنان خود افزود: ما همچنان از بابت این تخلفات و ناهنجاری‌های اقتصادی و مالی شرمسار هستیم چرا که در فیفا روی ۵۰ میلیون دلار تخلف جنجالی آفریدند که آن سرش ناپیدا بود در حالی که بابک زنجانی ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار پول فروش نفت این مملکت را گرفته و با وجود اینکه در زندان است، حاضر به اعتراف نیست.

وی بیان کرد:‌ ما با فعل انجام شده کار داریم و با دولت گذشته کاری نداریم که تخلف بر چه اساس و محوری بوده ولی بنده در دولت یازدهم این اطمینان را می‌دهم که کوچکترین خلافی رخ نمی‌دهد چرا که این دولت خط قرمزی را برای خود تعیین کرده که با دست‌های آلوده در هر جایگاه و مرتبه‌ای باشند، برخورد انجام می‌شود.

کدخبر: ۴۱۲۸۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • amirps61

    ببینیم و تعریف کنیم هرچند الان که مشخص ن یست تغییر دولت یعنی توی دوره بعدی ریاست جمهوری گنده کاریهای قبلیهامشخص میشه.. خد ا کنه دوره ریاست جمهوری بعدی چیزی از این دولت رو نشه…