کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۲۹۵
تاریخ خبر:

خوردبین: نماینده AFC شاهد اتفاقات فرودگاه بود

سرپرست تیم پرسپولیس می‌گوید سرخ‌پوشان با انجام یک بازی خوب جواب کارشکنی عربستانی‌ها را خواهند داد.

محمود خوردبین در گفت‌وگو با ایسنا درباره دیدار پرسپولیس برابر الهلال عربستان اظهار کرد: می‌دانیم فردا بازی سختی را پیش‌رو داریم اما مطمئنا با تصمیمات برانکو بازیکنان‌مان هوشمندانه مقابل الهلال بازی خواهند کرد و امیدوارم با کسب نتیجه ریاض را ترک کنیم.

وی افزود: البته همه می‌دانند الهلال یکی از بهترین تیم‌های آسیاست؛ تیمی که شایسته قهرمانی در آسیا را داشته است اما ما هم پرسپولیس هستیم و با تمام قوا به مصاف الهلال می‌رویم.

خوردبین درباره کارشکنی عربستانی‌ها در فرودگاه ریاض نیز گفت: من کاری به مسائلی که در فرودگاه تهران و قبل از پرواز رخ داد ندارم اما بعد ازاینکه ما به ریاض رسیدیم عربستانی‌ها می‌توانستند چند گیت برای خروج کاروان تیم از فرودگاه در نظر بگیرند اما این کار را نکردند و فقط یک گیت در فرودگاه وجود داشت که باید کار خروجی ۵۶ نفر را انجام می‌داد. همین موضوع باعث شد که ما دیر به هتل برسیم و بازیکنان خستگی زیادی را داشته باشند. اما امیدوارم امروز استراحت کنند و برای دیدار فردا آماده شوند.

سرپرست تیم پرسپولیس اظهار کرد: برانکو شب گذشته شاهد همه چیز بود و گفت من اگر لازم باشد تا صبح در فرودگاه می‌مانم اما مطمئنا با انجام یک بازی خوب جواب آن‌ها را می‌دهیم. البته نماینده AFC هم به فرودگاه آمده بود و نکاتی را یادداشت کرد تا بعدا درباره این کار عربستانی‌ها تصمیم‌گیری شود.

او در پاسخ به این سوال که نتیجه بازی را چند چند پیش‌بینی می‌کنید گفت: نتیجه را نمی‌شود پیش‌بینی کرد اما امیدوارم هر اتفاقی رقم می‌خورد به سود پرسپولیس باشد و پرسپولیس از این مرحله صعود کند.

کدخبر: ۳۲۲۹۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر