کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۰۴۷۸۶
تاریخ خبر:

خودروهای تهران ۸ برابر ظرفیت معابرند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت که خودروهای شهر تهران بیش از هشت برابر ظرفیت معابر این شهر هستند.

به گزارش ایسنا، سردار محمدرضا مهماندار در همایش بازرسان نامحسوس ترافیک و پلیس‌های افتخاری که عصر امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: برای کنترل ترافیک در شهر تهران نیازمند بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی هستیم و این موضوع امری اجتناب ناپذیر است و مقام معظم رهبری نیز همیشه بر این مهم تاکید داشته‌اند.

وی با بیان اینکه در بسیاری از کشورهای پیشرفته و توسعه یافته، پلیس از نیروهای مردمی در کاهش تخلفات استفاده می‌کند، افزود: بحث استفاده از بازرسان نامحسوس از سال ۷۵ در پلیس مطرح شد و از سال ۷۹ نیز بدون مصوبه قانونی این فعالیت به شکل محدود آغاز شد اما سرانجام در سال ۸۹ با تصویب قانون بکارگیری از ظرفیت‌های مردمی بازرسان نامحسوس فعالیت خود را در سطح گسترده آغاز کردند.

مهماندار با بیان اینکه بازرسانی که کدشان فعال شده است می‌توانند با ورود به سایت پلیس راهور تخلفاتی را که در سطح شهر مشاهده می‌کنند ثبت کنند، گفت: این بازرسان نقش مهمی در کاهش تخلفات ترافیکی و ارتقای فرهنگ ترافیک بر عهده دارند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین اظهار کرد: در حال حاضر بیش از هشت برابر ظرفیت معابر شهر تهران خودرو در حال تردد در این معابر است.

کدخبر: ۲۰۴۷۸۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • chista

    واقعا فهمیدین؟! حالا خیلی زوده این ها رو هم بفهمین….. خونه زیاده….. فضای سبز کمه ….. پارکینگ کمه….. و…..

  • sos0921m

    بازم آشغال بسازید به اسم خودرو بخورد ملت بدین به جهنم که ۸ برابره

  • khordbin

    و چه پولی درمیاد از وسط این همه خودرو، ع وارض، جریمه، بیمه، طرح ترافیک، عوارض جاد ه ای و الا بسم الله!

  • mili699

    من همیشه مشکل جا پارک دارم

  • arashparsi

    بساااز بده بیرون، کی به کیه بابا!! بریز تولید کن ! وااااللللااااه ! کی به کیه با با ، نه تنظیمی داریم نه رگولاتوری ای نه سیاست گذاریه درستی و پر از چالش و معضل و بدبختی هستیم، که کسی ام نمیتونه حلش کنه ، مگر جز اینه؟ چینی هام که درصدی از این ترافیک ها سهم دارن دیگه، برادر چین!