کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۷۹۷۵۳
تاریخ خبر:

خواننده سوسن خانم چگونه وارد خندوانه شد!؟

هومن شاهی مشهور به «هومن گامِنو» خواننده‌ایست که با همکاریهایی که با گروه موسیقی زیرزمینی «بروبکس» و قطعاتی مانند «سوسن خانم»، «بدو دیره» و «قدرت دست خانوماس» داشت مورد توجه قرار گرفت؛ این خواننده اما بعدتر سر از رسانه ملی درآورد و در همکاریهایی که با «خندوانه» و خواندن تیتراژ این برنامه داشت کوشید به جمع روزمینی‌های مجاز بپیوندد.

هومن گامنو اخیرا درگیر بازی در تئاتر هم شده و در نمایش «شرقی غمگین» ایفای نقش کرده؛ ایفای نقشی که شاید امتدادی باشد بر تلاشهای این خواننده سابقا زیرزمینی برای افزایش درجه مجاز بودن.

به گزارش ایلنا،هومن گامنو درباره مسیری که از «سوسن خانم» تا خوانندگی در «خندوانه» پیموده اظهار داشت:با یک جمله می‌توانم بگویم سال‌ها طول کشید تا از زیرزمین آمدم روی زمین. این راه و مسیرش بوده است.

این خواننده-بازیگر درباره قطعه «سوسن خانم» بیان داشت: آهنگ «سوسن خانوم» یکجورهایی مجاز بود چون همه اقشار جامعه دوستش داشتند و اصلا یکسری از بچه‌ها با این آهنگ بود که دهن باز کردند. خیلی‌ها به من می‌گویند که بچه ما قبل از اینکه «مامان- بابا» بگوید، گفته «سوسن خانوم» و این موضوع ما را آن‌موقع خیلی خوشحال می‌کرد. می‌دانستیم همه اقشار ما را دوست دارند و به خاطر همین از همان موقع خودمان را مجاز می‌دانستیم اما چند سالی طول کشید تا مسیرم را پیدا کردم و به تلویزیون رفتم و کار صحنه‌ای انجام دادم. این کاری که من در «خندوانه» کردم باعث شد سبک موسیقی‌ام بیشتر معرفی شود و مشخص کند سبک‌ام می‌تواند خیلی نزدیک باشد به چیزهایی که در تلویزیون می‌تواند پخش شود.

گامنو با اشاره به علاقه اش برای ادامه همکاری با تلویزیون گفت: اگر بخواهند هزینه کنند مشکلی نیست، قبول می‌کنم.

کدخبر: ۱۷۹۷۵۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mamadariay

    بیچاره تلویزیون همچین اش دهن سوزی نیست ب اور کن من الان چند ساله تلویزیون نمیبینم و خیلی ها مثل منن بزرگای موسیقی از تلوی زیون فاصله گرفتن جوون

  • khordbin

    وقتی میناوندو میارن، اینو نیارن؟!

  • ناشناس

    آفرین به این هنرمند

  • reza7711

    وقتی تتلو میاد چرا ایشون نیاد

  • moualem

    تلویزیون ایران حرامه