کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۶۷۵۲۹
تاریخ خبر:

خنک که بنوشید، خوشمز‌گی‌اش بیشتر هم می‌شود

درباره شیرنارگیل عالیس که این روزها طرفداران پروپا‌قرص خودش را دارد
شیرهای طعم‌دار در دنیا برای خودشان کلی طرفدار و هواخواه دارند و خیلی‌ها که عادت و علاقه به خوردن شیر ساده ندارند و یا دنبال تنوع می‌گردند، شیرهای طعم‌دار را جایگزین شیر ساده می‌کنند. درکشور ما اما ظاهرا یک مقدار ذائقه‌ها دور از شیر طعم‌دار است و مردم خیلی علاقه‌ای به خوردن این جور شیرها نشان نمی‌دهند. حداکثر تنوع در مزه شیر، در همان شیر‌کاکائو و شیر‌قهوه خلاصه می‌شود و خیلی گستردگی در مزه‌ها دیده نمی‌شود.
یک دلیل اینکه این شیرها با عموم سلیقه‌ها نمی‌خواند، حتما این است که حضورشان کم‌سابقه است و زیاد دیده و خورده نشده‌اند. مردم کمتر شیرهای مزه‌دار دوست دارند، نه به آن جهت که بد‌مزه است؛ به این دلیل که طبعشان به این مزه‌ها هنوز عادت نکرده است. منظور این است که اگر تولیدکننده‌ای پا پیش بگذارد و کم کم تولید‌کند و دست از کار نکشد، احتمال اینکه بعد مدتی با اقبال مواجه شود، وجود دارد.
یکی از این تولیدکننده‌ها که پا پیش گذاشته و دست به تولید شیرهای طعم‌دار زده است، برند «عالیس» است. عالیس کارخانه‌ای در مشهد است که در بازار به دوغ‌هایش شهرت‌دارد و شناخته شده است، اما حالا تولید شیر را هم در برنامه خود گذاشته است و ظاهرا می‌خواهد به شیرفروشی هم شهره شود.
شیرهای طعم‌دار عالیس در چهار طعم، «شیرموز»، «شیر پاناکودا»، «شیر توت‌فرنگی» و البته «شیر‌نارگیل» تولید می‌شود.
اما شیر‌نارگیل عالیس یک میان‌وعده خوشمزه و مغذی است. این شیر ترکیبی ناب و غلیظ از شیر و ژودر نارگیل است. در بسته‌بندی ۷۵۰ میلی‌لیتری هم تولید می‌شود؛ یعنی از شیرهای ساده که می‌خرید نزدیک ۲۰۰ میلی‌لیتر کمتر است. اما این سری شیرها «فرادما» هستند و ماندگاری بالایی دارند.
شیرنارگیل عالیس بسته‌بندی خیلی زیبایی دارد. هم ترکیب رنگ و هم طراحی جالبی دارد. همچنین بطری آن نیز متفاوت است و با بطری‌های شیر در بازار فرق دارد. عالیس برای شیرهایش یک کاراکتر هم طراحی کرده است و تصویر آن را بر روی بطری کشیده است. شخصیتی عروسکی که مشغول خوردن شیر است؛ احتمالا از آن در تبلیغات خود بیشتر استفاده خواهد کرد.
در بطری را که باز و آن را در لیوان کج می‌کنی، متوجه می‌شوی که خیلی غلیظ‌تر از شیرساده است. اصلا آن حالت آبکی را ندارد و کاملا غلظتش حس می‌شود. احتمالا به خاطر همان طعم‌دهنده است که به شیر اضافه شده است. شیر، کاملا مزه نارگیل می‌دهد! منظور این است که طعم نارگیلش در دور دست‌ها نیست و کاملا محسوس است. راستش بیشتر مزه نارگیل حس می‌شود تا طعم خود شیر. از قضا طعم نارگیلِ خوشمزه‌ای هم دارد. خنک که بنوشید، خوشمزگی‌اش بیشتر هم می‌شود. مزه شیرینی هم دارد. این نوشیدنی می‌تواند برای روزهای گرم تابستان گزینه مناسبی باشد. از طرف ‌دیگر این شیر برای آن‌ها که با شیرساده میانه خوبی ندارند هم پیشنهاد خوبی است.

کدخبر: ۱۶۷۵۲۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • dayan

    شما هم که زدید تو کار تبلیغات

  • aliasgharhasanlo

    خواهشا حداقل فضای این یکجارو تبلیغاتی نک نید

  • mamadariay

    دوغش که حال بهم زنه فراوده های دیگه شم ح تمن همینه

  • khordbin

    قدیمی ها میگن چه حالی میداد نوشیدنی تگری بیست وپنج زار محصول کارخونه شمس!

  • alibavi

    بعد قیمتش؟؟؟؟؟

  • kool1980

    البته تبلیغات در سایتهای خبری غیرقانونی نمیباشد…اما تهیه مکانی درسایت که مختص تب لیغات باشه بسیاربرازنده وشایسته تراست

  • arash11

    آوووووو خوده خودشه

  • mehmet7

    کاملا مشخص بود که این یک تبلیغات هست ، د وغش اصلا خوشمزه نیست .

  • hosseingorji01

    ازشما بعیده…