کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۴۹۱۵۶
تاریخ خبر:

خطر بزرگی که در انتظار مسافران نوروزی مشهد است

دبیر انجمن صنفی خدمات مسافرتی استان خراسان رضوی بیان‌ کرد: شاهد افزایش قیمت بلیت‌های حمل و نقل برای مسافرانی که در هفته دوم ایام نوروز قصد بازگشت را دارند خواهیم بود.

فرقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص قیمت بلیت‌های مسافرتی مشهد در ایام نوروز گفت: بلیت‌های ایام نوروز از قبل پیش فروش شده است و کسانی که قصد مسافرت داشته‌اند تاکنون بلیت خود را خریده‌اند.

وی ادامه داد: پیش‌بینی ما این است که مسافرانی که قصد خروج از مشهد به سمت مقاصد دیگر به جز کیش و قشم را دارند در خرید بلیت در هفته اول با افزایش قیمت مواجه نیستند اما در هفته دوم ایام عید که مسافران قصد بازگشت به مشهد را دارند افزایش قیمت حمل و نقل را شاهد خواهیم بود و طبق پیش‌بینی ما این افزایش قیمت از ۳۰ الی ۴۰ درصد خواهد بود و شاید بیشتر نیز بشود.

دبیر انجمن صنفی خدمات مسافرتی خراسان رضوی بیان‌کرد: بیشتر متقاضیان در این ایام قصد ورود به مشهد را داشته‌اند، اما تاکنون نیز ما کاهش قیمتی در بلیت افرادی که قصد خروج از مشهد به مقاصد تفریحی مانند کیش داشته‌اند را نداشته‌ایم.

فرقانی افزود: در بلیت‌های ورودی نیز شرکت‌های هواپیمایی دولتی نرخ مصوبی را روی سیستم‌‌های خود اعلام کرده‌اند را لحاظ می‌کنند که آن نیز تغییری نداشته است اما برای بلیت‌های چارتر هنوز به طور مشخص قیمتی معلوم نکرده‌اند و این بستگی به تقاضای مشتریان دارد

کدخبر: ۲۴۹۱۵۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • masina

    وقتی قیمت بلیط رو شناور می کنند، همین می شه دیگه