کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۵۶۲۳۱
تاریخ خبر:

خانم علم الهدی: به خاطر کاندیداتوری رئیسی، در بیمارستان بستری شدم

خانم علم الهدی، همسر آیت الله رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم به دلایل حضور همسرش در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرده. او گفته:
اصرار و پافشاری به ایشان زیاد بود و از طرف مردم هم شروع شد. حتی دوره های قبل هم برای درخواست آمده بودند، مردم حزب اللهی و جامعه مداحان آمدند و پیشنهاد کردند.حتی خانواده هاشمی به ایشان می گفتند اگر شما رئیس جمهور بشوید خیلی خوب می شود. اما این روزها بیشتر اصرارها از سوی مردم در حرم مطرح می شد. من می گفتم حاج آقا این ها چه می گویند.

ایشان در جواب می گفتند غصه نخور، خبری نیست. من همچین جایی را رها نمی کنم. اما این سیر همچنان ادامه پیدا کرد. تا اینکه بسیاری از مراجع قم اصرار کردند. اما باز هم ایشان نپذیرفت. از روزی که ایشان مشهد آمدند مراجع از جمله آیت الله وحید خیلی ابراز خوشحالی می کردند. آیت الله وحید خودشان تشریف آوردند به دفتر حاج آقا. هرچه حاج آقا اصرار می کردند که من باید بیایم، شما چرا، اما ایشان می گفتند نه، خودم باید بیایم. یک بار مقام معظم رهبری هم به ایشان گفتند من از هیچ یک از انتصاب هایم مردم اینقدر از من تشکر نکرده بودند. از انتصاب شما مردم خیلی تشکر کردند.

خلاصه این داستان مردم ادامه پیدا کرد تا اینکه ۵۰ نفر از مجلس خبرگان آمدند و دعوت کردند.حاج آقا به آن ها گفت نکنید این کارها را، که آن ها در جواب گفتند ما به شما کاری نداریم، تکلیف مان را انجام می دهیم. رفتند خدمت آقا رسیدند و این پیشنهاد را مطرح کردند و آقا فرمودند من دخالت نمی کنم. تا اینکه یکی از مراجع به مشهد آمدند و با ایشان صحبت کردند و حجت را بر ایشان تمام کردند.

به یاد دارم که بعد از آن بود که فرزندانم خیلی گریه کردند و گفتند پدر می دانی داری چه می کنی؟ می دانی وارد چه کارزاری می شوی؟ خود من چند روز در بیمارستان بستری شدم. اما ایشان بلاخره تصمیم گرفت که کاندیدا شود و امروز هم تاکید می کند که نیامده ام که بروم، بلکه تا آخر در صحنه می مانم.

کدخبر: ۱۵۶۲۳۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ebrahimi.ali68

    فقط برای رضای خدا دیگه؟؟؟

  • bmnmji65

    من همچین جایی رو رها نمیکنمو خوب اومد

  • mahdismt

    کسی که سابقه یک روزکاراجرایی نداردچطوررا ضی شده خودش رادرمعرض شاقترین کاراجرایی ق راردهدوازمردم درخواست رأی کند

  • reza79

    درود بر خانم علم الهدی و پدر گرامی شان.پ یروزی ازآنه رییسی است

  • marzban42

    مصلحت مملکت را تشخیص دادند که بیاییند

  • marzban42

    درود بر رئیسی

  • tiam

    اعضای مجلس خبرگان چن نفرن مگه ک 50 نفرشو ن اینجور بخصوص حمله کردن خونشون؟