کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۳۹۹۲۲
تاریخ خبر:

حمله کرباسچی به BBC فارسی روی آنتن زنده

ایسنا: شامگاه سه‌شنبه در بخش خبری ساعت ۲۲ تلویزیون بی بی سی فارسی، دو عضو حزب کارگزاران حضور داشتند؛ عطاءالله مهاجرانی مهمان حاضر در استودیو بود و غلامحسین کرباسچی به صورت تلفنی در این برنامه شرکت داشت.

مهاجرانی تمامی سوالات یک‌طرفه مجری این برنامه را رد و تمام‌قد از مدیریت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام دفاع کرد. او هاشمی رفسنجانی را چهره‌ای موسس و نهادساز خواند و او را سه کانون «مردم، نظام و اسلام» تشبیه کرد که در هر مقطعی به فکر مردم بود و هرگز اشتباه استراتژیک یا تاکتیکی نداشت.

اما غلامحسین کرباسچی سخنانش را با انتقاد پررنگی به بی بی سی آغاز و صراحتا اعلام کرد که در سه شب گذشته، این رسانه انگلیسی به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی توهین کرده و در حق این شخصیت بین‌المللی ظلم کرده است.

او با اعتراض به یک‌جانبه بودن برنامه‌های شب‌های گذشته بی بی سی و دعوت از چهره‌های منتقد و معترض به هاشمی، در واکنش به مجری برنامه که مدعی بود خانواده هاشمی و خود کرباسچی در روزهای گذشته پاسخ بی بی سی را نداده‌اند، گفت: «الان هم بگذارید من حرفم را بزنم. یا حرفم را قطع کنید یا بگذارید حرفم را بزنم! کار بی بی سی در اهانت به یک شخصیت بین‌المللی و ملی در ایران، توهین بود، نه انتقاد!»

دبیرکل حزب کارگزاران از حضور بهزاد نبوی با قدی خمیده در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی یاد کرد و افزود: چهره‌هایی از نهضت آزادی هم در این مراسم حضور داشتند که نشان می‌داد حتی منتقدان هاشمی هم به احترام او در این مراسم حضور یافتند.

کرباسچی در واکنش به انتقادات روزهای گذشته بی بی سی به مدیریت هشت ساله دولت هاشمی در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی، خاطرنشان کرد: هر مشکلی هم در داخل کشور باشد، راه حلش هم در درون کشور هست.

کدخبر: ۱۳۹۹۲۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mahammad

    نمیگم بی بی سی هرچی میگه درسته.ولی تو ای ن مورد حق با بی بی سیه خودشون واسه دفاع نیومدن نه اینکه نیان.درست نیست انتظار تر یبون یه طرفه داشته باشیم.اینجوری قرار بو د باشه میشد تلوزیون خودمون.

  • shahram111

    حالا شد حق با بی بی سی؟؟؟؟تا دیروز بی بی سی اخ و تف و کانال اونوری بود.کرباسچی ه م جاسوس و طرفدار انگلیس بود که mahammad ؟؟؟؟شماها حزب بادین هروقت هرکی علیه شما صحبت کنه حتی حق بگه میگین دشمنه.هروقت هم همون دشمن واسه شما حرف بزنه میشه رفیق گ رمابه.تکلیف خودتون رو روشن کنید.آخر سر ب ی بی سی بده یا خوبه.

  • arya-p

    ایول کرباسچی قهرمان

  • ناشناس

    ☝بحث خوب و بد بودن بی بی سی یا کرباسچی ن یست ، موضوع اینه که دشمن همیشه دشمنه ، ش اید برخلاف میل باطنیش از دستش در بره حرف ی یا کاری بکنه که به ضرر خودش و یا به نف ع طرف مقابلش تموم بشه ، همون قضیه عدو شو د سبب خیر اگر خدا خواهد ?امثال کرباسچی ه م تکلیف شون روشن هست ، تا وقتی که در چها رچوب نظام و رهبری حرف بزنند و اقدام کنند مشکلی نیست ولی اگه عناد کنند و شمیر از رو ببندند دیگه کارتمام هستش ?امثال کرباس چی در عین منتقد بودن موجودیت خود رو در ح فظ نظام میدونند چون میدونند که اگه نظامی که توش داره زندگی میکنه نباشه ، دشمن بی رونی به خود کرباسچی هم رحم نمیکنه ، پس ا نصاف رو فراموش نمیکنه فقط همین ☺قابل توج ه امثال آقای shahram

  • raspotin

    اتفاقااین چندروزه پیگیربرنامه هاشون بودم وبه حق توی مناظرات وبرنامه هاشون به طرف ین تریبون میدادن.. جناب کرباسچی هم بارفت ن بزرگترین سنگرزندگی شان،حالا درصددبافتن کلاهی نو،از نمد بی بی سی ست.!!

  • shahram111

    اووووف چقدر هم تو یکی انصاف داری.کامنت ه ای چرت و پرتت رو خودت پاک کردی یا ۷صبح ز حمت کشید؟؟؟؟این که تو دهن مرده حرف بزارن یا به همسر کسی بگن تو هم ایشالا زود میر ی پیشش انصافه؟؟؟تو انصاف که خوبه پیشکش.ا مثال شماها مرد هم نیستین چه برسه به با ا نصاف.مطمئنا کامنت منو نمیزارن.با کلاه شر عی هاتون و هزینه کردن از رهبر میخواین ری شه دین و اسلام رو بخشکونین.ولی کور خوندن دشمنان.هاشمی و راهش که همون راه امام را حل و رهبر انقلابه تا موقعیکه ما هستیم اد امه داره.عملکرد کرباسچی در مقایسه با دوس تان پاکدست شما مثل مقایسه بیابون با دریا ست.

  • shahram111

    دشمنه؟آقا یاد بگیر دشمنت هم حرف میزنه گو ش کنی ببینی چی میگه.دشمن خودمونیم که به خودمونیم رحم نمیکنیم.تهمت و دروغ به شخصی تای خودمون میزنیم.انگشت اتهام و وطن فروش ی و فتنه اکبر و هزار جور وصله ناجور رو ب ه آدما میزنیم بعد موقع مرگشون میشینیم گر یه میکنیم.جای استفاده از همچین شخصیت های ی خونه نشین و منزویشون میکنیم.اینکارا رو انگلیس و اسراییل و امریکا نمیکنه.ما میک نیم.و همون دشمنا ازش ماهی میگیرن.تا زمان ی که تو این مملکت اتحاد و همدلی نباشه و همه بخوان تفرقه و تهمت بزنن هیچی درست نم یشه.فقط روز به روز فقر و بی اخلاقی و فسا د همه جا رو میگیره.

  • behzadc6802

    الکی جو میداد بابا این آقا ی کرباسچی

  • shadmehr

    ننگ بر صدا و سیما ما

  • siamak

    بی بی سی کثیف ترین رسانه ی فارسی زبانه…ا ز صدا وسیپای ما هم‌دروغگوتره

  • babooneh

    صدا و سیمای خودمون که تا دیروز به خودش ج رات نمیداد تصویر آقای هاشمی رو نشون بده الان چه مهربون شده.