کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۶۰۴۹۳
تاریخ خبر:

حمله شدیداللحن پادشاه عربستان به ایران

شاه عربستان سعودی در افتتاح نشست «سران اسلامی-آمریکایی» سخنانی در باب مبارزه با تروریسم و ویژگی‌های رحمانی دین اسلام و همزیستی ملل مطرح و بشدت به ایران حمله کرد.
فارس: «سلمان بن عبدالعزیز» امروز در ریاض پایتخت عربستان، با سخنانی درباره اسلام، ترورسیم، بشدت به ایران حمله کرد.
سلمان که در حضور ترامپ و دیگر سران عربی و کشورهای اسلامی در ریاض صحبت می‌کرد، بعد از سخنانی در باب همزیستی و ویژگی‌های مسالمت‌آمیز دین اسلام، بشدت ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد.
بنا بر ادعای سلمان، ایران از زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، به «نوک پیکان تروریسم» در منطقه تبدیل شده است.
در حالی که بیشتر اعضای تکفیری و تروریستی داعش و دیگر گروههای تروریستی در سوریه و عراق و منطقه ملیت عربستانی دارند، سلمان تأکید کرد که ایران از طریق گروههای مسلح در منطقه در حال توسعه تروریسم است.
شاه عربستان در این سخنان از تاسیس مرکزی جهانی برای مقابله با تروریسم خبر داد و مدعی شد که ایران همه قوانین بین‌المللی در خصوص همجواری بی‌توجه بوده است.
او حل مسئله فلسطین را ضروری توصیف کرد و گفت که این مسئله خواسته‌ای ضروری و عادلانه است.

کدخبر: ۱۶۰۴۹۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • soliman

    قیافت خیلی اشنا روباه گرگه رو دیده زورش زیاد شده .صدام رو یادت رفته اقای پادشاه !؟

  • ali20h2

    مردک رفت پول مردمش رو داده سلاح خریده که بزارن حکومت کنه نمیدونه با سلاح هاش چکا ر کنه میخواد با ایران بجنگه

  • hamid.r

    بازم بدوین برین جیب شو ن و پر کنید

  • sepanta_gashtasb_parsi

    عربستان ،ایران تهدید کرده چه جلافتا/عربس تانی که با این همه سلاحش توی این دوسال ج نگ یمن حتی یک پیروزی نداشته،عربستانی که نیروی زمینی نداره و هیچ استراتژی جنگی اص لا بلد نیست.هواپیماهاش میخواد یمن بمبارا ن کنه از ارتفاع22هزارپایی پرواز میکنه و تا نزدیک زمین میشه حوثی ها خیلی زود هواپ یماشون ساقط میکنه این ارتش میخواد به ایر ان حمله کنه.ارتشی که هیچی از استراتژی جن گی نمیدونه و هروقت واردجنگی شده خیلی زود شکست خورده.بزرگتر از عربستان نتونسته ایر ان حمله کنه حالا این عربستان مزخرف کشورق درتمند ایران تهدید کرده.البته ما از خدام ونه فقط وجود کنه به ایران حمله کنه تا ان تقام1400سال پیش با موشکهای سپاه و ارتش ب گیریم و عربستان با خاک یکسان کنیم.به اذن رهبرمون،عربستان هم سرجاش میشونیم.

  • bakhtiyari.ir

    خیلی دوس دارم یه جنگ بین ایران و عربستان بیوفته تا یه تجربه کسب کنند

  • kalanimehr

    ۸۵۷۰۰ نفر امسال به حج میرن هر نفر هم حدو د ۱۰ میلیون تو جیب این عربهای ملخ خور می ریزن ، اونوقت با پول حاجی های ما سلاح می خرن و برامون لات بازی درمیارن ، بهشت رو در کوچه های شهر جستجو کنید.

  • bmnmji65

    راست گفته

  • zahraaaaaaaa

    فیلم جشن سلاحشون رو دیدید؟ احساس میکنم پ لیدترین آدمای روی زمین هستن.

  • homan

    از این هارتو و پورتا زیاد گفتی حاجی. بزا ر چند سال دیگه که ملت غیور اومدن حاج و ت و چاق تر شدی اونوقت عرض اندام کن کوچولو. حجکم مقبول