کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۴۱۲۳۲
تاریخ خبر:

حمله تند تر به سرمربی پرسپولیس/کی روش :برانکو ایوانکوویچ خائن است!

کارلوس کی روش در یادداشتی جدید در صفحه فیسبوکش یک بار دیگر سرمربی سرخپوشان را مورد هدف قرار داد.
به گزارش "ورزش‌سه"، اتهامات کی روش این بار معطوف به گفت و گوی برانکو با یک رسانه کروات است که صبح امروز در ورزش سه منتشر شده است، مصاحبه ای که در آن برانکو درباره حضور تیم سوم کشورش در چین صحبت کرده و کی روش آن را دستاویزی برای حمله ها قرار داده است.
این بیانیه را بخوانید:

دوستان عزیز
بسیار جالب است که در رسانه های اروپایی خواندم که آقای برانکو ایوانکوویچ از آماده سازی تیم ملی کشورش، کرواسی، برای رقابت های مقدماتی جام جهانی دفاع کرده است. اینجا چیزی که او در مورد دیدار های دوستانه تیم ملی کرواسی در خارج از تقویم فیفا (از جمله مقابل حریف ما چین) گفته را می آورم.

این نقل قول آقای برانکو است:" متاسفانه کرواسی نتایج خوبی نگرفت و در تورنمنت دوستانه اش در چین چهارم شد. اما این مهم نیست زیرا این راه را برای موفقیت های آینده باز می کند. جام جهانی مکانی برای آزمون و خطا نیست و همه تیم ها باید کاملا آماده باشند."

آیا این بدبینی و بی صداقتی هوشمندانه از سوی آقای برانکو را درک می کنید؟ به عنوان یک مربی خارجی در ایران، آیا او می تواند توضیح بدهد که چرا این نگرانی را در مورد تیم ملی ایران ندارد؟ می تواند توضیح بدهد که چرا برنامه پذیرفته شده فدراسیون را بایکوت کرد؟ بله، من توضیحش را می دانم: بی صداقتی هوشمندانه!

تیم ملی ایران سال ۲۰۱۶ را در موقعیت بسیار خوبی به پایان برد و در گروهش در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۶ صدرنشین است. همه ما مشکلات ساختاری مان را می دانیم اما در نهایت، به صدر گروه رسیدیم و یک گروه بسیار خوب از بازیکنان جوان، باتجربه و متعهد ساختیم. ما نه تنها بهترین تیم آسیا هستیم، بلکه برای تیم ملی ایران پرستیژ بین المللی هم به همراه آوردیم.

با توجه به این شرایط، آیا درست است که تیم ملی سال ۲۰۱۷ را با این بحران شروع کند؟ آیا آقای برانکو می تواند منافعی که پشت این حمله وجود دارد و عدم همکاری اش را توضیح بدهد؟ در شرایط مناسب، ما باید از قبل برای دیدارهای مهم آماده شویم. آقای برانکو می تواند این تنش و خیانت را توضیح بدهد؛ در مورد رسیدن ما به نقطه ای که بازیکنانی مانند سردار، جهانبخش و سعید عزت اللهی احساس کردند که باید به این وضعیت انتقاد کنند؟

دوستان عزیز، اجازه بدهید این را به طور واضح اعلام کنم. تیم ملی ما به طور ناعادلانه در شرایط بحرانی قرار گرفته که تبعات جدی ای در آینده ای نزدیک برای آن وجود دارد. در نهایت، اگر تیم ملی نتواند به جام جهانی برسد، مسئول آن کاملا مشخص است؛ برانکو ایوانکوویچ و همه متحدانش در خیانت به تیم ملی.

پی نوشت: قطر ۱-۱ مولداوی
بله، سایر کشورها برای رسیدن به جام جهانی کار می کنند.
اجازه بدهید یاآوردی کنم:" ما به اندازه سطح انتظارات مان پیشرفت نمی کنیم، بلکه به سطح تمرینات مان پسرفت خواهیم داشت."

کدخبر: ۱۴۱۲۳۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • hamid.r

    زیادی ایرانی شدی آقای کیروش ، حواست باش ه در موردکسی حرف میزنی که چه در سال۲۰۰۶ و چه در پرسپولیس با بازی زیبا نتایج خوب میگیره نه اتوبوسی و بازیکنان دو رگه .خیا نت اون کسی میکنه که پول خشک شویی و موبای ل شو از مردم میگیره و همش مرخصیه نه مربی که حتی سال نو رو هم میمونه برای تیمش تا پولش حلال باشه .از سواد هم چی بگم .تو ا روپا هم همیشه نفر دوم بودی اینجا زیاد به ت بهاء میدن آخه کلا ما ایرانی ها اسم ارو پایی که میاد دست وپامون میلرزه.

  • shahroz

    کیروش بس کن جان مادرت بس کن

  • ebrahimi.ali68

    کیروش به شدت غره شده،و با این کارش فقط ج وّ فوتبال ایران رو خراب میکنه.بی جنبه بو دن هم حدی داره…

  • roozbeh.013

    اقایون کیروش واسه اعتبارش هم که شده میخا د تیم بره جام جهانی ولی برانکو منابع تیم باشگاهی رو به تیم ملی یه کشور ترجیح مید ه

  • hamedmohamadi

    چرا هر کسی که میاد تو ایران حاشیه ساز می شه؟بخدا فوتبال ایران مهمتر از بحث کردن د وتا آدمه که هر به فکر منافع خودشه،مسئولی ن فوتبال ما باید به فکر تیم ملی باشن?

  • irani54321

    این کیروش مریضه یا مرض داره. از بی عرضگی ریس فدراسیون که یه مربی هار شده پاچه هم ه را میگیره

  • reza27g

    وقتی تیم ملی باخت اون موقعه همه میگید چر ا اینطوری شد!برانکو واقعا خائنه!پرسپولیس نهایتش دور دوم حذف شده تو اسیا!

  • aliparsaei

    فدراسیون ضعیف همینه،نمیتونه یه مربی رو ک نترل کنه فعلا که اقا برانکوی خیانت کار ه م توی تیم ملی و هم داخل ایران از شما موف ق تر بوده اقای کی روش (طنز؛ میگن کی روش وقتی صدای شلیک ضدهوایی رو تو تهران شنیده استعفا داده)

  • reza56mis

    بالاخره کیروش دنبال کسی هست که اگه نتیجه نگرفت همه چیز و بندازه گردن اون ، بخاطر همی هر چند وقت یه بار یه جنگ‌و دعوا با یکی درست میکنه ، اونقد که بیانیه داد و ا ستعفا نوشت و مصاحبه کرد بازی های لیگ رو ندیده

  • ebi.binazer

    کیروش نگران تیم ملی اقایون نگران نگران . بخدا حریفانمون سرسخت دارن اماده میشه .چر ا اینقدر بی انصاف هستین .

  • saeed_bahman60

    شش تا نظر اینجا هست که مخالف کیروشه. آقا ی کیروش دست بردار از این عوام‌فریبی به ش عور مردم ایران هم بی احترامی نکن یعنی چی اینقدر بیانیه استعفاتم که سوری بود برو خودتو درست کن #برانکو تنها نیست

  • Mehdi_Rmn

    ول كن ديگه كيروش؛ تو دارى به فوتبال ايرا ن خيانت ميكنى با اين رفتار ها

  • raspotin

    بابخشی ازحرفهای کیروش موافقم… امامصاحبه جناب برانکو،بانشریه کروات، مصداق یک بام و دو هواست.. !!

  • mehdi.b

    یه ذره فکر کنید به حرفاش الکی اینجا مطلب نذارید ببینید داره چی میگه برانکویی که اینجا دلش واسه تیم ملی ما نمیسوزه ولی با مسابقات تیم ملی خودشون مشکلی نداره چرا کمی مطالب رو نمیخونید

  • mohamadnorozi

    اینهو واقعیت گفته و واقعیت مثل ته خیار ت لخ

  • shervin.almighyt

    درود بهش

  • shahroz

    ما الکی نظر نمیدیم توی که از ما بیشتر بل دی که نیستی بگو تیم ملی با کی بازی داشت؟ این برنامه از اول برنامه ریزی نشده بود و گرنه کیروش محال بود کوتاه بیاد بازیکنان را آزاد کنه در ضمن برانکو فقط از نظر قان ونی مسئول تیم خودش ولی اینا بارها ثابت ک رده عاشق ایران