کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۵۸۲۹۶
تاریخ خبر:

حذف سانروف از دنا پلاس؟

این خبر را از قول سایت اسب بخار برایتان نقل می کنیم و باید دید ایران خودرو چه واکنشی به آن نشان خواهد داد:

بر اساس برخی اطلاعات رسیده، گویا به دلیل تحریم و مشکلات شدید در خودروسازی و قطعه سازی کشور، ایران خودرو مجبور شده تا بار دیگر برخی امکانات دنا پلاس را حذف کند.

به تازگی تصاویری از برگه تکمیل وجه دنا پلاس در فضای مجازی منتشر شده که نشان می داد، از این پس دنا پلاس بدون سانروف به دست مشتریان می رسد.

در اولین اقدام حذف آپشن از دنا پلاس، شاهد بودیم که دو کیسه هوای جانبی این خودرو دیگر بر روی صندلی های جلو نصب نشد و این سدان ملی مانند اکثر خودروها تنها با دو کیسه هوا در اختیار مشتریان قرار گرفت.

بر اساس پیگیری های انجام شده، تامین کننده قطعه سانروف برای دنا پلاس با مشکلات شدیدی مواجه شده در شرایط تحریم و وضعیت اقتصادی فعلی، نمی تواند برخی قطعات ریز این مجموعه را وارد کند و در خط تولید خود، آن ها تولید و سرِهم نماید.

برای همین، امکان رسیدن به موقع سانروف به خط تولید دنا پلاس به مراتب سختتر از گذشته شده و حال ایران خودرو تصمیم گرفته است که دنا پلاس را بدون سانروف و فریم سقف مشابه به دنا در اختیار مشتریان بگذارد.

قطعا در صورتی که تحریم برای قطعه سازان کم رنگتر نشود، باید در ماه های آتی منتظر حذف کروز کنترل، صندلی های برقی و… از دنا پلاس باشیم. در حال حاضر دنا معمولی چند وقتی است که بدون کروز کنترل در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

کدخبر: ۲۵۸۲۹۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mohammad.s.f.n

    اصلا چه ضرورتی داره که این ماشین تو این شرایط تولید بشه؟؟!! اگه نمیتونن کیسه هوا رو که مستقیما با جان مردم در ارتباطه تا مین کنند اصلا نباید تولید کنند این ماشین رو، اگه کسی جونش رو سر نبود این امکانات از دست بده، ایران خودرو پاسخگو هست اصلا ؟؟ جالبه که ایران خودرو و سایپا تحت هیچ شرایطی از سودشون نمیگذرن، اما مردم باید از جان و پولشون بگذرن!!