کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۶۰۷۶۶
تاریخ خبر:

حامیان ابراهیم رئیسی تجمعی در تهران ندارند

سخنگوی ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی اعلام کرد که این ستاد هیچ فراخوانی برای تجمع در تهران و یا استان های مختلف صادر نکرده و مخالف جدی چنین اقداماتی است.

علی غلامی با بیان این مطلب، افزود: حامیان و هواداران حجت الاسلام رئیسی مراقب برخی اخبار ساختگی و شایعات منتشر شده در فضای مجازی باشند.

وی افزود: این ستاد صرفا از طریق کانال های @raisi_org و نیز @raisi_setad اطلاع رسانی خواهد کرد و مطالب کانال های دیگر ارتباطی به ستاد مرکزی حجت الاسلام رئیسی ندارد.

سخنگوی این ستاد همچنین تاکید کرد: جناب آقای رئیسی اعتراض خود به تخلفات صورت گرفته در انتخابات اخیر را صرفا از مجاری قانونی و شورای نگهبان دنبال کرده و هیچ اقدام دیگری از جمله نامه نگاری یا … در دستور کار ندارند.

کدخبر: ۱۶۰۷۶۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • solntse

    انتخابات ما مثل بازی پرسپولیس و استقلال میمونه اینور به اونور میگه داغون و هنجار شکن اونور به این ور میگه عقب مونده ? آخ رش اونیکه میسوزه طرفداراشن خودشون بازیشو ن و کردن رفتن برای‌فصل بعد دارن آماده می شن

  • khordbin

    چندنفرن مگه؟!

  • tiam

    solntse دمت گرم..حرفت خیلی باحال بود…شدی د موافقم ….

  • das123das

    آقای کردبین ۱۲۰۰۰۰۰نفر هستند که به آقای رئیسی رأی دادن و مثل شما که به آقای دکتر روحانی رأی دادی قابل احترام هستند

  • musioali

    نبایدم داشته باشن جنبه باخت داشته باشید خب??

  • superstar

    این آقای خردبین از هر واژه ممکنی برای خو دنمایی استفاده میکنن طرفداران رئیسی خیلی بیشتر از طرفداران روحانی بودند با سیاست بازی همیشگی دولت همه چیز به نفع آقای کل یدساز تموم شد تعداد طرفدارهای آقای رئیسی واقعا خیلی بیشتر بود در حق مردم و ایشون ظلم کردن در جهت منافع خودشون

  • arashk.ya

    اقای خوردبین 15 میلیون ایرانی به اقای ری یسی رای دادن.ولی مثل طرفدار های بعضی ها که فقط به انگشتر رهبر توجه دارن تو خیابو ن ها نریختن تا حرف رهبر زمین نیفته.