کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۹۵۹۷۱
تاریخ خبر:

حافظ ناظری به مهران مدیری: تلاش هایتان فایده ندارد!

ایران آنلاین: حافظ ناظری در پستی در صفحه شخصی خود نسبت به کنایه مهران مدیری در دورهمی واکنش نشان داد.
مهران مدیری در برنامه دورهمی با زبان طنز به انتقاد از حافظ ناظری و سلبریتی هایی که به کرمانشاه برای کمک به زلزله زدگان رفته بودند، پرداخت.
البته بیشتر کنایاتش متوجه حافظ ناظری بود. حافظ ناظری نیز در کانال تلگرامی خود با انتشار یک عکس نوشت: تلاش هایتان بى فایده ست! این تن از فولادهِ و این قلب پر از عشق و اعتقاد!!!

کدخبر: ۱۹۵۹۷۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • alirezagran

    حتی اگر حافظ ناظری در قالب شو اف هم اظها ر همدردی کرده باشند هیچ ایرادی به ایشان وارد نیست ولی جناب مدیری قسمی که یاد کرد ی مردم قهوه تلخ رو دانلود نکنند تا برنده شوند و لی هیچ جایزه ای در کار نبود رو ک جای دلمون بزاریم ؟

  • mamadariay

    کلا مدیری تو این چند وقت که از تلویزیون تریبون داشته نشون داده که چقدر از مردم د وره در جوابشم فقط باید سکوت کرد که همه م یدونن سکوت جواب کیه تو خودت چکار کردی بر ای هم میهن کرمانشاهی؟

  • chista

    هر کسی را بهر کاری ساخته اند، هر کی، هر کی که نیست. ای کاش هر کسی وظیفه خودش رو درست انجام بده، تاکید میکنم، فقط و فقط و ظیفه خودش. بی شک در این حالت ایران گلستا ن خواهد شد،

  • daniell

    انتقادات مدیری خیلی بجاست و برای دفاع از مردم به مسئولین گیر میده . ضمنا جناب ma madadariay شما هم انگار بدون اینکه به ب رنامه دورهمی توجه کنید ، دارید انتقاد می کنید چون همه پولی که از فروش موزه دورهم ی جمع میشه قراره صرف زلزله زدگان کرمانشا ه بشه