کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۸۲۲۱۷
تاریخ خبر:

جوجه شروری که ۲ روز پس از آزادی، آدم کشت

عصر شنبه، محسن پوراکبری، معروف به محسن‌ملکه، در حالی که تنها دو روز از آزادی‌اش می‌گذشت، به بوستان رجا واقع در شهرک شهید باهنر می‌رود. این فرد، پس از حضور در این بوستان، یکی از دوستانش را می‌بیند و با همدیگر خوش و بش می‌کنند.

دقایقی بعد، ناگهان شهروندان متوجه نزاع میان این دو نفر می‌شوند به نحوی که، چند ثانیه بعد، برق چاقو زیر نور خورشید می‌درخشد و یکی از این دو جوان روی زمین می‌افتد و در خون خود دست و پا می‌زند و فرد ضارب، با دیدن این صحنه، بلافاصله متواری می‌شود.

به گزارش رکنا، مقتول جوانی ٢٠ساله و تبعۀ خارجی است و، طبق اظهارات شاهدان، فرد ضارب محسن پوراکبری معروف به محسن ملکه بوده است که یکی از اراذل و اوباش بنام در منطقه است.

بررسی‌های بعدی مشخص کرد این فرد تازه از زندان آزاد شده است و به گفتۀ شاهدان، آن روز، پس از حضور در این بوستان، با مقتول که از قبل همدیگر را می‌شناخته‌اند ابتدا خوش و بش کرده‌اند و بعد متهم از مقتول سراغ چاقویی را می‌گیرد که قبلا به او سپرده که با انکار متوفی مواجه می‌شود و همین موضوع دستاویزی برای درگیری می‌شود و، دقایقی بعد، متهم با چاقویی که به همراه داشته ضربه‌ای به قلب مقتول می‌زند که همین موجب کشته شدن این فرد می‌شود.

با هماهنگی مقام قضایی، تصویر متهم‌به‌قتل بدون پوشش منتشر می‌شود و افرادی که نام‌برده را می‌شناسند و اطلاعاتی دراین‌باره دارند می‌توانند، در تماس با پلیس یا مراجعه به‌ بازپرسی شعبۀ ٢١١ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد و پلیس آگاهی، پلیس را در دستگیری این فرد یاری کنند.

کدخبر: ۱۸۲۲۱۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ali.tehran

    همینه دیگه وقتی یارو آلبوم شرارته میره ز ندان دوسوت میاد بیرون نتیجش میخواین چی ب شه؟

  • eminmoradi

    چرا یه خارجی باید تو ایران بتونه شرارت ک نه ?احتمالا از کشور خارج شده .

  • sevnaz

    حالا این جوجه شرور اینطوری ادم میکشه و ر است راست می گرده. اگه گنده بشه ببین چیکا را می کنن و هیشکی هم نمی تونه بگه بالا چ شتون ابرو هستش

  • elnazi

    همینه دیگه وقتی میگیم اونایی که حکمشون اعدامه رو نباید آزاد کرد ..نتیجش همین شک لی میشه

  • moham313yar

    این از ارازل و اوباش به نامه؟؟؟؟ هفت صبح اینو تو زندان های کشور عروس می کنن!!

  • 0000

    اعدامش کنید