کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۰۵۲۶۵
تاریخ خبر:

جوان ۳۰ساله به علت ناتوانی در پرداخت اجاره خانه، روانه زندان شد

مدیرعامل ستاد دیه همدان می‌گوید: جوان ۳۰ ساله تنها به علت ناتوانی در پرداخت چهار ماه اجاره خانه که مجموع آن حدود یک میلیون و ۴۰۰هزار تومان، روانه زندان شد.

یدالله روحانی منش، مدیر عامل ستاد دیه همدان طی گفتگویی اظهار داشت: یک زوج جوان پس از آغاز زندگی مشترک، خانه ای را در یکی از محله های حاشیه شهر اجاره می کنند.

مرد جوان متولد سال ۶۶ و بیکار که توان پرداخت اجاره بها را نداشته توسط مالک خانه مسکونی و با تنظیم شکایت و دریافت حکم تخلیه به علت بدهی ۴ ماهه، ماهیانه ۱۷۰هزار تومان روانه زندان می شود.

این جوان به جز اجاره چهار ماه، ۶۵۷هزار تومان نیز بدهی قبض های آب، برق، تلفن و گاز، داشته که به همراه ۱۲۷هزار و ۵۰۰تومان هزینه دادرسی، جمعا بدهی وی به یک میلیون و ۴۶۰هزار تومان رسیده بود.

پس از تشکیل پرونده در ستاد دیه، با رایزینی های صورت گرفته مالک خانه مسکونی تنها ۶۰هزار از بدهی را بخشید و الباقی بدهی این فرد با مساعدت ستاد دیه به صاحبخانه پرداخت شد تا این جوان پس از تحمل یک هفته زندان، آزاد شود.

کدخبر: ۲۰۵۲۶۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • amir-62

    ببینید وضع اقتصادی چقدر خرابه که حتس نمی تونند ۱۶۰۰۰۰۰۰ پول ردیف کنند هم مستاجر و هم صاحبخانه بی تقصیرند اون صاحبخانه هم حتما واقعا به این مبلغ نیاز داشته که مست اجرو انداخته زندان اون پسره هم دیوانه بو ده که ازدواج کرده تو این وضع اقتصادی

  • parii9495

    ستاد دیه لطف کرده ولی این بی نوا بقیه عم رشو چجوری میخواد زندگی کنه

  • mohammad.s.f.n

    يكي از جاهايي كه تو همه ي اين بي تدبيري ها واختلاس ها و…داره بدون سرو صدا كار خي ر دنيا و آخرت رو ميكنه همين ستاد ديه هست ش… درود به شرفشون و عاقبت خير دنيا و آخر ت نصيبشون…انشالله.

  • ahmad.d

    ای خدا ….پس کی میاد؟؟؟

  • sha44

    خدایا یا نجاتمون بده یا بکشمون اینقدر دق مخوریم

  • khashayar123

    صاحب خونه هم صاحبخونه های قدیم.گناه صاحب خونه هم نمیشه شست.شاید با همون خونه واج اره اش امرار معاش میکنه.ولی خوبیش این بو د خوه صاحبخونه از پولش میگزشت یه میلیون و..زندانیش نمیکرد.به کجا چنین شتابان