کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۵۹۷۲۲
تاریخ خبر:

جهانگیری از انتخابات کناره گیری کرد+متن بیانیه

میزان- اسحاق جهانگیری با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد به نفع حجت‌الاسلام روحانی از انتخابات کناره‌گیری می‌کند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف و بزرگوار ایران

میهن عزیز ما در آستانه ورود به دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاست. توجه به مسائل ملی و فرصت‌ها و چالش‌های جهانی، درک اهمیت و حساسیت ویژه این انتخابات و ضرورت حضور و مشارکت فعال در آن را اجتناب ناپذیر می‌سازد. انتخابات پیش‌رو را باید فرازی دیگر برای پیشبرد مردم سالاری و توسعه همه جانبه و پایدار کشور بدانیم. در امتداد راهی که تا به امروز برای اصلاح رویکرد‌ها و سیاست‌های نادرست و بازگشت نظام اجرایی به عقلانیت و اعتدال پیموده‌ایم، ضروری است گامی بلندتر برای حل تنگناهای جامعه و مشکلات مردم برداریم.

این ضرورت مرا واداشت که با صلاحدید بزرگان اصلاحات و رایزنی با جناب آقای دکتر روحانی در آخرین لحظه‌های ثبت نام، نامزد ریاست جمهوری شوم و همانگونه که در آن زمان اعلام کردم برای تبیین وضعیت کشور در آغاز راه و مسیری که طی کردیم و راهی که پیمودیم و ارایه چشم‌انداز پیش‌رو، وارد عرصه رقابت‌ها شدم.

اکنون که دوره تبلیغات رو به پایان است و بحمدالله جناب آقای دکتر روحانی با عبور از میان همه بداخلاقی‌ها و بی‌انصافی‌ها توانسته است در معرض اقبال چشمگیر ملت قرار گیرد. من بار این مسئولیت را از خود برداشته می‌دانم و با اعلام کناره‌گیری از کاندیداتوری، تمام توان خود را در خدمت حمایت از دکتر روحانی و پیشبرد برنامه‌های آینده ایشان قرار می‌دهم.

با سپاس از حسن ظن و بذل عنایت همه بزرگان، دلسوزان و شخصیت‌های کشور، همه اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان و اصول‌گرایان که حضور این بنده کوچک خداوند را در انتخابات متضمن نفعی برای ملت و نظام می‌دانستند و با تقدیر از حمایت و لطف همه جوانان و زنان و مردان عزیز ایرانی که در دور و نزدیک کشور حماسه و شور مشارکت در انتخابات آفریدند، می‌گویم خود را موظف و مکلف به خدمت در راه اصلاحات و اعتدال و پیشبرد سیاست تدبیر غلبه کشور بر همه مشکلات پیچیده و مزمن می‌دانم.

اعتقاد راسخ دارم که مجموعه ظرفیت‌های فراوان این کشور، آرمان ما برای دستیابی به توسعه همه‌جانبه کشور را دست یافتنی‌تر از همیشه کرده است و هر جا نیاز به تجربه، توان و حیثیت من باشد، بی‌دریغ در خدمت اسلام، ایران، ملت و نظام بوده و خواهم بود.

من دراین مقطع، حمایت از دکتر روحانی و رای قاطع به ایشان را حمایت از ملت توانمند ایران می‌دانم که حق دارد امید به فردایی بهتر داشته باشد. من حمایت از دولت را که توانسته است با سنجیدگی و ایستادگی، زمینه‌ها را برای جبران سوء تدبیرهای گذشته فراهم کند، حمایت از نظام جمهوری اسلامی می‌دانم.

من یقین دارم که دولت آینده که انشاءالله با رأی بالای مردم آگاه ما به دکتر روحانی انتخاب شود، قادر خواهد بود با پشتیبانی رهبری معظم انقلاب و استفاده از همه ظرفیت‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور راهی روشن‌تر برای گفت‌و گو، تفاهم و مشارکت ملی و برآوردن همه خواسته‌های ملت بگشاید. مردم سالاری، آزادی، دغدغه معیشت مردم و پیشرفت کشور، آموختن از تجارب گذشته و باور به "همه برای ایران " راه غلبه بر همه مشکلات است.

از شما می‌خواهم که با مشارکت و حضور مؤثر خود در انتخابات به کمک رییس جمهور و دولتی بیائید که می‌خواهد کارهای بزرگی را با قوت و قدرت بیشتر به پیش برد.

از خداوند بزرگ در این راه برای همه ملت ایران توفیق روز افزون مسئلت دارم

کدخبر: ۱۵۹۷۲۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mohammadrezagholami

    به نطرمن روحانی به نفع جهانگیری میرفت کن اربهتربود

  • rezapirsay

    مردم ومسخره خودتون کردین این همه هزینه پ وستروبنروتبلیغات مگه بیت المال نیست قالی باف به نفع رئیسی جهانگبری به نفع روحانی اگه قراربودبرین چرااومدین

  • arashk.ya

    وظیفه اش تموم شد.

  • nastaran.en

    دمش گرم قدم بزرگی برای برد آیت الله روحا نی عزیز برداشت

  • ناشناس

    از اولش هم مشخص بود که جنگ اصلی بین روحا نی و رئیسی هست اما رئیس جمهور بازم روحان ی هست رئیسی برای کار دیگه ای اورده شده

  • mehradeirani

    خداقوت دکتر جهانگیری عزیز. دوستت داریم. انشالله تا سال 1400 زیر سایه تدبیر شما خ اهیم بود.

  • ebrahimi.ali68

    به نظر من باید قانونی وضع بشه به این صور ت که،کسی که در دولت حاکم سمت بالایی داره فقط درصورتی حق کاندیداتوری داره که یا چ ند ماه قبل از انتخابات استعفا بده،یا ای نکه تا یک یا دو سال حق تصدی در امور مملک تی رو نداره. کاندیدای پوششی…??????

  • amirtalebnezhad

    انشالله رئیسی بشه،و میشه☺

  • s9132342

    وای اصن معلوم نبود شوکه شدم

  • yaghobym

    درود بر جهانگیری

  • moslem.n

    حق خودتو ادا کردی

  • firuzabad

    از همون اول معلوم بود به نفع روحانی کنار میره فقط اومده بود از روحانی و برنامه ه اش حمایت کنه و بره

  • alireza1348

    قانون هست و کسانی که باید استعفا بدن و ب عد کاندیدا بشن مشخصه. معاون اول رئیس جمه ور و شهردار جزوش نیس

  • soliman

    اره بیام رای بدم نجومی بگیران باشه حتما? ??

  • aydare

    درسته که اگر روحانی به نفع جهانگیری کنار می رفت بهتر بود ولی در عوض روحانی خوش ق یافه تره در ضمن جیگر ترم هست بعدشم طفلک جهانگیری گفتش که من پایگاه انتخاباتی ندا رم .

  • asghar

    رییس‌جمهور بعدی خودتی اسحاق

  • 74.amir.hosein.gh

    جناب eman Mohamadi ، جنگ بین رئیسی و روح انی؟ جنگ؟ چرا جو میدی؟

  • moualem

    درود بر اعتدال و درود خدا بر روحانی

  • vampire

    درود بر تو