کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۴۴۴۱۵
تاریخ خبر:

جزییات سقوط بوئینگ ۷۰۷ در کرج؛ هواپیما ایرانی است و یک نفر نجات پیدا کرده

با اینکه در لحظات اولیه، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور و فرماندار فردیس هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ سقوط کرده در کرج را قرقیزستانی معرفی کرده‌اند، بعضی منابع می‌گویند این هواپیما متعلق به ارتش ایران بوده و از آن برای واردات گوشت قرمز از کشور قرقیزستان استفاده می‌شده.

همچنین لحظاتی پیش ارتش جمهوری اسلامی، تایید کرد مالکیت این هواپیما را در اختیار داشته است.

خبرگزاری فارس می‌نویسد هواپیما از بیشکک عازم فرودگاه پیام کرج بود ولی به اشتباه در فرودگاه فتح به زمین نشست و خلبان نتوانست هواپیما را روی باند کنترل کند.

همچنین مسئولان هواپیمای کشوری به فارس گفتند دومین اشتباه خلبان ۷۰۷ این بوده است که زمان ورود به باند فرودگاه فتح، نتوانسته هواپیما را کنترل کند و از انتهای باند خارج شده است و به دیواره فرودگاه برخورد کرده است و پس از آن به شهرک مسکونی نزدیک فرودگاه برخورد می‌کند.

خالدی سخنگوی اورژانس اعلام کرد این پرواز ۱۰خدمه داشته است که تنها مهندس پرواز آن زنده مانده است.

یکی از مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری به فارس گفت بررسی دلایل قطعی وقوع سانحه هواپیماهای نظامی در کمیته بررسی سانحه همان نهاد نظامی انجام می‌شود.

کدخبر: ۲۴۴۴۱۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • meysamlargani

    اقا این هواپیما ک مالکش ارتش فرمانده ارت ش مگه نگفت فرودگاه پیام قرار بوده بشین ا شتباهی رفته اونجا پس چرا رفته فرودگاه فت ح گوشتم بارزده توفرودگاه فتح محموله گوشت بارگیری کرده ینی اینم اشتباه بوده بعدشم اگه ایران بارگیری کرده بود ک خب میخواست ببره پس چرا نوشتین واردات اینکه میشه صا درات گوشت تواین بی گوشتی مردم