کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۵۷۷۵۰
تاریخ خبر:

جزییات افزایش حقوق بازنشستگان کشوری در سال ۱۳۹۸

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با ابلاغ جداول همسان‌سازی و افزایش حقوق بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگی کشوری از سوی سازمان محترم برنامه و بودجه، این سازمان متعهد به تخصیص مجموعاً ۱۲,۲۵۰ میلیارد تومان بابت افزایش سنواتی و همسان‌سازی برای سال ۹۸ شده است.

به گزارش ایسنا، صالحی اعلام کرد: افزایش حقوق‌ها ناشی از دو بخش افزایش سنواتی و همچنین همسان‌سازی است.

وی درباره بخش اول یعنی افزایش سنواتی گفت: افزایش سنواتی حقوق‌ها برابر با ۱۸% می‌باشد. البته این افزایش به نحوی است که از ۴۴۰ هزار تومان کمتر نباشد.

دکتر سیدمیعاد صالحی همچنین درباره همسان‌سازی گفت: علاوه بر افزایش سنواتی، مبلغی نیز بابت همسان‌سازی به حقوق بازنشستگان اضافه شده است.

وی در جمع بندی این موضوع اظهار داشت: مجموع حقوق بازنشستگان عزیز رشد ۲۴ درصد تا ۴۰ درصدی پیدا می‌کند. بنابراین حقوق پایین‌ترین گروه‌های شغلی تحت پوشش با ۳۰ سال خدمت به دو میلیون و ۹۸هزار و ۵۸۸تومان می‌رسد.

احکام سال ۱۳۹۸ بازنشستگان تحت پوشش این صندوق صادر شده و بر روی سایت صندوق بارنشستگی کشوری به آدرس www.cspf.ir قرار گرفته است

کدخبر: ۲۵۷۷۵۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mh1357

    با این افزایش حقوقها دردی ازدرد بازنشسته های عزیز دوا نمی شه..

  • sushians2

    خخخخخ خيلي مسخره اس ؛ دو ماه از سال ٩٨ گ ذشته هنوز دارن از افزايش حقوقشون حرف ميز نند.؛ دست آخر هم ازيك ماه قبل از اتمام س ال تازه شروع مي كنند