کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۸۶۵۵۵
تاریخ خبر:

جزئیات تازه از دورهمی، خندوانه و عبدی شو

صبا: محمد احسانی، مدیر شبکه نسیم از جزئیات برنامه «عبدی شو» و زمان پخش برنامه‌های «دورهمی» و «خندوانه» سخن گفت.

دورهمی

در فصل جدید دکور این برنامه (دورهمی) تغییر خواهد کرد، ضمن این که لوکیشن «دورهمی» نیز عوض شده و برنامه در محل قبلی ضبط نخواهد شد؛ آقای مهران مدیری ایده‌های جدیدی دارند که در سری جدید استفاده خواهند شد؛ درواقع بهره‌گیری از نقاط قوت سری قبل و استفاده از ایده‌های جدید برای این است که برنامه به تکرار نیفتد. هم‌اکنون گروه «دورهمی» مشغول هستند و جلسات اتاق فکرشان هم تشکیل می‌شود. در سری جدید آیتم‌هایی به برنامه اضافه شده است که بنا به توضیح آقای مدیری آیتم‌های جذابی هستند. یک بخش نمایشی در برنامه وجود دارد، با این توضیح که تغییراتی در آن اعمال شده است.
در تلاش هستیم تا اگر همه چیز طبق برنامه‌ریزی پیش برود و مشکلی رخ ندهد، برای ایام مبارک ماه ربیع پخش برنامه را آغاز کنیم.

خندوانه

گروه «خندوانه» برای تولید فصل پنجم وشروع کار فاصله بیشتری را خواسته‌اند؛ پیشنهاد گروه برای عید نوروز است که اگر اتفاق غیرمترقبه‌ای نیفتد، ما هم با این پیشنهاد موافقت کرده‌ایم که در همان ایام برنامه پخش شود. پخش برنامه «خندوانه» که از نوروز آغاز شود تا شروع ماه محرم ادامه خواهد داشت. ما امیدواریم که عروسک «جناب‌خان» در فصل جدید حضور داشته باشد اما هنوز به قطعیت نرسیده‌ایم، البته فضا مثبت است و امیدواریم مشکلات برطرف شود، چراکه با حضور این عروسک برنامه جذاب‌تر خواهد شد. تا آخر امسال ما دو برنامه «دورهمی» و «عبدی‌شو» را خواهیم داشت، بنابراین باید صبر کنیم تا به نوروز برسیم و پخش «خندوانه» آغاز شود.

عبدی شو

صحبت این برنامه از دوره مدیریت قبل، آقای کرمی مطرح بود و بعد من پیگیری کردم که به نتیجه برسد وگرنه او زحمتش را کشیده است و آقای عبدی هم صحبت کرده بودند. طرح و ایده کلی برنامه این بود که باتوجه به کارهای موفق آقای عبدی در سینما و تلویزیون و با استفاده از حس نوستالژی مخاطب نسبت به این کارها، طرح و اجرایی توسط او داشته باشیم. مدتی روی این ایده کار کردیم و یک گروه طراحی نیز در کنارشان قرار گرفته است؛ امیدواریم که این کار، کاری خوب و جذاب باشد. شاکله کلی برنامه «عبدی‌شو» به‌نوعی بازآفرینی و خاطره بازی با کاراکترهایی است که آقای عبدی در سریال‌ها و فیلم‌های مختلف بازی کرده‌اند.
بخشی از برنامه با حضور تعدادی از کسانی است که در آن فیلم وسریال‌ها با آقای عبدی هم‌بازی بودند؛ بخش گفت‌وگو و ارتباط با مردم نیز ازجمله قسمت‌های این برنامه است.این برنامه در وهله اول در ۶۰‌دقیقه طراحی شده بود اما درحال حاضر زمان آن بالاتر رفته است و به چیزی در حدود ۷۰ تا ۸۰‌دقیقه رسیده است. باید برنامه تولید شود و من چند قسمت از آن را ببینم تا در مورد زمان پخش تصمیم‌گیری شود. فعلا در مرحله دکور هستند.

محمدرضا گلزار

ما با محمدرضا گلزار برای اجرای یک برنامه در شبکه نسیم مذاکراتی داشتیم اما هنوز به طرح مشخصی نرسیده‌ایم.

وقتشه

به‌رغم زحمت زیادی که دوستان در این برنامه کشیدند، «وقتشه» کمی نیازمند کار است و باید روی طرح آن تمرکز بیشتری کنیم. قرار بود دراین برنامه ترکیبی از رئالیتی‌شو و استودیو اتفاق بیفتد که این ترکیب آن‌طور که مورد نظر خود من بود، به‌شکل کامل اتفاق نیفتاد. جذابیت این طرح در تلفیق این دو بخش است؛ اگرنه ما برنامه رئالیتی‌شو و استودیویی جدا هم داشته‌ایم و در شبکه‌های دیگر هم داریم. این طرح که دوستان در دوره قبل زحمت کشیدند و طراحی کردند بیشتر تلفیق این بود که از رهگذر آن به بحث مهم ازدواج پرداخته شد. یک مقدار به‌لحاظ فرم آن چیزی که ما فکر می‌کردیم نشد و باید روی آن کار شود. البته اهمیت و جذابیت موضوع (ازدواج) در دستور کار شبکه وجود دارد اما باید روی آن کار شود تا به فرم جذاب‌تری برسیم.

کدخبر: ۱۸۶۵۵۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ashkan.66

    عبداننده شو اسمشو میذاشتین بهتر بود تا ع بدی شو :)))