کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۶۵۵۰۳
تاریخ خبر:

جزئیات آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور (شهریورماه سال ۹۶) از خبرداد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود و تا دوشنبه ۵ تیرماه ۹۶ ادامه خواهد داشت.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به نحوه پرداخت هزینه ثبت‌نام شرکت در این آزمون اظهار کرد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود لذا داوطلبان ضرورت دارد پس از پرداخت مبلغ ۳۳۰ هزار ریال (۳۳ هزار تومان) به صورت الکترونیکی و با کارت‌های عضو شبکه شتاب نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام اقدام کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: براساس برنامه پیش بینی شده این آزمون روز جمعه سوم شهریور ۹۶ در تهران و با توجه به آمار شرکت‌کنندگان، حسب مورد در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است ملاک تعیین حوزه احتمالی، شهرستان محل اقامت فعلی اظهارشده در تقاضانامه ثبت‌نام است.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به مواد امتحانی چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور خاطرنشان کرد: مواد آزمون عمومی شامل دروس: ۱- فناوری اطلاعات و مهارت‌های هفت‌گانه (LCDL) 2- ریاضی و آمار مقدماتی ۳- زبان و ادبیات فارسی ۴- معارف اسلامی ۵- زبان انگلیسی عمومی ۶- اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی ۷- هوش و توانمندی‌های عمومی، می‌باشد.

کدخبر: ۱۶۵۵۰۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • hoseinr

    ICDL درسته