کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۶۶۳۳۲
تاریخ خبر:

جزئیاتی منتشر نشده از تیم حفاظت از رئیس‌جمهور

مهدی شیرزاد مسئول برگزاری همایش های انتخاباتی ستاد جوانان روحانی در گفتگویی برخی از سخت گیری ها و پروتکل های تیم حفاظت از روحانی را بیان کرده است.
او در این باره می گوید: یکی از مهمترین پروتکلهای امنیتی این بود که هیچ کس به جز افراد تاییدشده نباید پشت سر رئیس جمهور قرار می گرفتند؛ این برای کمپین مایک ضعف بود، زیرا رقبای ما آقایان رئیسی و قالیباف در شرایطی در جمعیت ظاهر می شدند که هوادارانشان حتاتاروی سن، به ایشان نزدیک مردم که از پروتکلهای امنیتی دربارهٔ مقامات مطلع نبودند.
موضوع دیگری که در میتینگ آزادی بسیار برای آن جنگیدیم و سرآخر هم تیم حفاظتی در سالن محل حضور شخصیتهای درجه اولی نظام، حضار نمی توانند اشیای قابل پرتاب مانند بطری آب همراه داشته باشند. همایش آزادی سه - چهار ساعت طول می کشید و مانگران تشنه ماندن جمعیت بودیم امانمی توانستیم مسئولان حفاظتی را برای همراه داشتن بطری اب قانع کنیم.
موضوع دیگر این بود که تیم حفاظتی تأکید داشت کسی با کیف وارد سالن نشود. این موضوع تقریبا غیرممکن بود زیر اما امکان در نظر گرفتن امانتداری جهت نگهداری از کیف شرکت کنندگان را که نزدیک به پانزده هزار نفر تخمین شان می زدیم نداشتیم. سر آخر قرار شد تیم حفاظتی تعداد دستگاههای ایکسری در مبادی ورودی را افزایش دهد و وسایل را به دقت بازرسی کند.
با توجه به این حجم از حساسیتهای امنیتی و سن اصلی که محل استقرار اقای روحانی و همراهانش بود و یک سن دیگر قدری پایین تر از محل استقرار رئیس جمهور که برای هنرمندان و مجری برنامه در نظر گرفته شده بود. تیم حفاظتی از نزدیک بودن بیش از اندازهٔ سن دوم به جایگاه استقرار رئیس جمهور هم ناراضی بود.

منبع: اندیشه پویا

کدخبر: ۱۶۶۳۳۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mamadariay

    افرین خوبه مگه ما چندتا رییس جمهور منتخب داریم نباید یه مو از سرش کم بشه

  • daryosh74

    باباچقدر دنگ و فنگ!!؟ لطفاً یه مصاحبه هم با سرتیم حفاظتی احمدی‌نژاد انجام بدید ت ا به قول حافظ ببینیم، تفاوت ره ز کجاست ت ا به کجا

  • khordbin

    آقا رییس جمهوره خب، رییسی چکاره بوده؟ تا سن هم برن واسش

  • f.rahimnzhad

    ?

  • mahtab.1

    همه ی رییس جمهور ا همینطوریه حفاظتشون و این چیزه عجیبی نیست

  • iranigoal

    آخه کی میخواد ترورش کنه و چرا؟؟؟

  • ناشناس

    حالا شاید ریزش مو داشته باشه

  • 1irani

    و قطعا موارد بیشمار دیگه ای هم هست که بد لایل امنیتی ناگفته میماند ?