کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۹۰۹۷۶
تاریخ خبر:

جایگاه جدید باشگاه‌های ایرانی در رده‌بندی بهترین تیم‌های جهان

سایت رده‌بندی تیم‌های باشگاهی و مربیان فوتبال جهان تازه‌ترین رده‌بندی خود را در هر دو بخش اعلام کرد.

بر این اساس در رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال ایران، پرسپولیس با دو پله صعود در رده ۱۴۱ جهان قرار دارد و با ۳۹۴۷ امتیاز با اختلاف، بهترین تیم ایران است. استقلال هم در این رده‌بندی ۷ پله صعود کرده و با ۳۲۲۸ امتیازدر رده ۱۸۵ جهان و دوم ایران قرار دارد.

پس از سرخابی‌های ‌‌تهران، استقلال خوزستان (۳۱۹ جهان با ۳ پله صعود)، ذوب آهن اصفهان (۳۶۶ جهان با سه پله سقوط)، پیکان (۵۴۰ جهان با ۲۸ پله سقوط)، تراکتورسازی (۵۶۴ جهان با ۱۷ پله سقوط)، گسترش فولاد (۵۸۹ جهان با ۹ پله صعود)، سپاهان اصفهان (۵۹۸ جهان با ۲۸ پله سقوط)، سایپا (۶۰۲ جهان با ۶ پله سقوط) و پدیده (۶۰۳ جهان با ۳ پله سقوط) در رده‌‌های سوم تا دهم قرار دارند.

در رده‌بندی کلی بهترین باشگاه‌های جهان نیز رئال مادرید با ۱۷۵۴۷ امتیاز صدرنشین است و پس از آن بارسلونا با ۱۲۲۳۵، اتلتیکومادرید ۱۳۳۸۳، گرمیوی برزیل با ۱۲۶۲۶، منچستریونایتد با ۱۲۲۹۸، ریورپلاته آرژانتین با ۱۲۲۴۱، یوونتوس با ۱۱۴۹۱، بایرن مونیخ با ۱۱۳۸۰، فلامنگوی برزیل با ۱۰۱۲۱ و ایندپندینته آرژانتین با ۹۸۴۱ امتیاز در رده‌های دوم تا دهم هستند.

در رده‌بندی برترین مربیان جهان نیز زین‌الدین زیدان از رئال مادرید، دیه‌گو سیمئونه از اتلتیکو مادرید و رناتو گائوچو از گرمیوی برزیل اول تا سوم هستند.

در میان مربیان شاغل در فوتبال ایران هم برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس که در رده یکصدوچهل‌و‌یکم دنیا قرار دارد، نفر اول است و پس از او علیرضا منصوریان (۲۰۵ جهان)، اکبر پورموسوی (۳۱۹ جهان) نفرات دوم و سوم هستند.

کدخبر: ۱۹۰۹۷۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ebrahimi.ali68

    امتیاز و رتبه اتلتیکو با بارسلونا ایراد داره.