کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۶۰۹۷۶
تاریخ خبر:

جام‌جهانی فوتبال جوانان، تیم‌ملی بازی دو صفر برده را واگذار کرد

تیم فوتبال جوانان ایران در ادامه دیدارهای گروه سوم جام جهانی زیر ۲۰ سال کره‌جنوبی به مصاف زامبیا رفت و در دیداری که از ساعت ۱۲:۳۰ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه جام جهانی ججو آغاز شده بود، با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد.

رضا شکاری (۷ و ۴۹ - پنالتی) برای ایران گلزنی کرد و گل‌های زامبیا را ساکالا (۵۴)، اِم‌وپو (۵۹)، باندا (۶۵) و داکا (۷۱) به ثمر رساندند. ساکالا در دقیقه ۵۰ این مسابقه از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

نیما میرزازاد، علی شهسواری، مهران درخشان‌مهر، نیما طاهری، محمد سلطانی‌مهر (عارف غلامی - ۶۸)، محمدمهدی مهدی‌خانی (امیر روستایی - ۸۰)، رضا شکاری، رضا جعفری (مهدی قائدی - ۷۲)، ابوالفضل رزاق‌پور، امید نورافکن و عارف آقاسی در این دیدار برای ایران بازی کردند.

زامبیا با این پیروزی ۶ امتیازی شد تا به عنوان اولین تیم گروه سوم به مرحله حذفی صعود کند. دیگر دیدار این گروه از ساعت ۱۵:۳۰ بین کاستاریکا و پرتغال برگزار می‌شود. هر دو در بازی‌های اول شکست خورده بودند.

تیم ایران هم که در بازی قبل یک بر صفر از سد کارستاریکا گذشته بود ۳ امتیازی است در سومین بازی خود روز شنبه آینده باید به مصاف پرتغال برود و برای صعود از گروه تلاش کند.

کدخبر: ۱۶۰۹۷۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • sha44

    جمع کنید این تیم ابرو برو ، بازی رو دیدم دوتا پاس نمیتونن به هم بدن استپ هم بلد نیستن خداروشکر مربی هم که شوته شوته سه ت ا از گل را ببینی انگار یکی دیدی دقیقا یه جوره البته اون یکی گل هم نتیجه همون کار تاکتیکیه، گزارشگر فهمید و مربی نفهمید،، از اینا گذشته بدنسازی هم در حد لیگ محلا ته، از دقیقه 55 به بعد نمیتونستن بدوند ا ز 65 به بعد که راه هم نتونستم برن، خلاصه اینجا ارزش یکی مثه کیروش معلوم میشه

  • soliman

    افرین بچه های باغیرت انشاله تا نیمه نهای ی پیش برین!؟?