کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۷۴۷۰۶
تاریخ خبر:

ثروتمندترین زن جهان را بشناسید

زن ها در دنیای تجارت توانسته اند با ارائه ایده های نوین بازاریابی و ایده های نوین در دنیای اینترنت در زمره ثروتمندان جهان قرار گیرند . در این خبر شما با یکی از ثروتمند ترین زنان جهان آشنا خواهید شد . این زن ثروتمند با ایده های اینترنتی خود توانسته به عنوان ثروتمند ترین زن جهان انتخاب شود. خانم رینهارت پس از بیل گیتس و اسلیم به عنوان ثروتمند ترین فرد جهان شناخته شد. این زن استرالیایی با دارا بودن ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار به عنوان یکی از ثروتمند ترین افراد جهان بدل شود.

با توجه به اینکه خانم رینهارت در بین ثروت مندان جهان از دنیای زنان حضور دارد مورد توجه اصحاب رسانه قرار گرفته اند و به عنوان ثروتمند ترین زن جهان معرفی شده است.

خانم رینهارت تنها با ایده های خود به عنوان ثروتمند ترین زن جهان انتخاب نشده است ، بلکه معدن سنگ آهن پدرش به عنوان یکی از بزرگترین معادن سنگ آهن جهان در استرالیا هم سهم زیادی در ثروت میلیاردی ایشان داشته است.

براساس اطلاعات منتشر شده خانم رینهارت بدون مشارکت با سهامداری صاحب ۱۰۰ درصدی شرکت است و از این نظر ثروتمندترین فرد جهان به شمار می رود. در حال حاضر کریستی والتون، بیوه جان والتون (وارث وال مارت) با ثروت ۵۲ میلیارد دلاری ثروتمندترین زن جهان است.

کدخبر: ۱۷۴۷۰۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mamadariay

    نفهمیدم این زنه ثروتمندترین جهانه یا کری ستی والتون، بیوه جان والتون (وارث وال ما رت) میشه درست روشن کنید؟