کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۷۷۰۱۳
تاریخ خبر:

توضیح رسمی پلیس درباره حوادث بانه

سخنگوی نیروی انتظامی تاکید کرد: پلیس بر سر امنیت مردم هرگز مماشات نمی کند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس،سخنگوی نیروی انتظامی اعلام کرد؛ دو شب گذشته، در نیمه های شب و دردل تاریکی، مرزبانان هنگ مرزی شهرستان بانه متوجه ورود افرادی از مناطق ممنوع و نقاط قرمز امنیتی مرز به داخل کشور می شوند که با اخطار و هشدارهای پی در پی و تیراندازی هوایی سعی بر جلوگیری از استمرار تردد غیر قانونی آنان می کنند که در سایه بی توجهی آنان؛ با توجه به حساسیت منطقه و سوابق تهدیدات امنیتی گذشته به جهت پیشگیری از هر نوع پیشامد ضد امنیتی؛ ناگزیر مبادرت به تیراندازی نموده که تعدادی از آنان متواری و متاسفانه دو نفر جان خودشان را از دست می دهند و در بررسی های بعدی مشخص می گردد این دونفر از شهروندان همان منطقه و حامل محموله مواد محترقه بودند.
نیروی انتظامی ضمن اظهار تاسف و تاثر از جان سپردن این دو شهروند با اشاره به اینکه موضوع فوق هیچ ارتباطی به بحث کولبری و مناطق و معابر مشخص شده برای تردد کولبران نداشته است.
بار دیگر تاکید می نماید؛ پلیس بر سر امنیت مردم هرگز مماشات نخواهد کرد و در واقع مردم بر ما نمی بخشایند هر گونه کوتاهی در این حوزه را و اساساً فلسفه وجودی مرزبانان هر کشوری حراست و صیانت و پاسداری از سرحدات مرزهای آن کشور است، یادمان باشد بخش اعظمی از امنیت جاری در بستر جامعه علی رغم تمام تهدیدات ضد امنیتی مرهون هوشیاری و تلاش مرزبانان کشورمان می باشد.

کدخبر: ۱۷۷۰۱۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • asghlz125690gmail.com

    سلام. سردار بزرگوار حق با مرزبانی است ان ها یک بار به عنوان کوله بر می آیند اگر د یدند هیچ اتفاقی نیفتاد دفعه بعد مثل مرزه ای سمت پاکستان کروهکهای شرور وارد شده و سربازان بی کناه ما را می کشند و یا اسیر می کنند دست شما درد نکند آنها نا آشنا نی ستند باید از مسیر خود بیایند تا هیچ نیرو ی خراب کار از آن مسیر استفاده نکند

  • mehdi313

    درود بر مرزبانان

  • moualem

    عذر بدتر از گناه، مرز بانی مقصر است حتما باید تیر به سر کولبر شلیک شود؟ اگر قاچا قچی است پس چرا تفنگ همراهش نبود. کسی بدو ن اسلحه را مگر میشود خرابکار یا ضد امنیت کشور حساب کرد این اراجیف را هیچ کس باور نخواهد کرد.

  • kalanimehr

    روشی غیر از تیراندازی برای عدم ورود یا د ستگیر کردن افراد ناشناس در مرزها وجود ند ارد؟؟؟؟