کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۹۱۷۵
تاریخ خبر:

توضیحات پدر داماد رئیس جمهور درباره دختر و خانواده روحانی

پدر داماد رئیس جمهور در گفت و گو با روزنامه آفتاب یزد در این باره با اشاره به این که خویشاوندان روحانی از رئیس جمهور شدن او ناراضی هستند، گفت: پسر بنده که داماد آقای روحانی است، حدود ۲۵ سال است که اصلاً ایران نیست و به همراه دختر خانم آقای روحانی (یعنی عروس بنده) در شهر وین اتریش ساکن هستند. ایشان پزشک و در همان جا مشغول به کار هستند.

وی با بیان این که روحانی بسیار اهل صله رحم و مهمانی است و در مهمانی‌ها بسیار خوش مشرب بوده، افزود: ای کاش آقای روحانی اصلاً رئیس جمهور نمی‌شدند. وقتی ایشان رئیس جمهور نبودند ما بسیار بیشتر ایشان را می‌دیدیم، الان آقای روحانی هر سه شب یک‌بار هم به منزل نمی‌روند و به خاطر کار در دفتر ریاست جمهوری در پاستور می‌خوابند. در واقع ایشان شب را تنها در پاستور به سر می‌برند.

تمام اهل منزل و اقوام شان می‌گویند ‌ای کاش ایشان رئیس جمهور نمی‌شدند. کل فامیل از این که ایشان رئیس جمهور شده‌اند، ناراحتند! زیرا رئیس جمهوری ایشان هیچ مزایایی نداشته است، در این ۵-۴ سال جز ضرر و درهای بسته برای فامیل هیچ چیزی نداشته است. هر بلایی هم بر سر خانواده و فامیل می‌آید آن ها مجبورند به خاطر آقای رئیس جمهور سکوت کنند.

او در این گفت و گو تأکید کرده است، از سال ۵۸ با روحانی دوست بوده و فرزندان شان در سال ۷۰ با یکدیگر ازدواج کرده اند.محمدحسین بهشتی براساس گزارش آفتاب یزد مبلغ سه میلیون و ۲۶۵ هزار و دو یورو (دلار ۴۲۰۰ تومانی به صورت معادل) دریافت کرده تا برای واردات موز به کار گیرد.

بهشتی دراین باره توضیح داده است: بنده برای دریافت مبلغ سه میلیون و ۳۰۰ و خرده‌ای هزار یورو به نرخ دولتی پول واریز کردم که تاکنون مبلغ دو میلیون یورو از آن را داده‌اند و بقیه نیز مانده است. به نوشته آفتاب یزد نسبت خانوادگی وی با رئیس جمهور و همچنین افزایش ۵۰ درصدی قیمت موز در بازار باعث شد منتقدان دولت این مسئله را نوعی رانت قلمداد کنند و از آن برای حمله به روحانی بهره برند.

پدر داماد رئیس جمهور همچنین تصریح کرد: بنده از پیش از انقلاب در بازار میوه فعال بودم، در واقع کارت بازرگانی بنده در سال ۱۳۴۵ صادر شده است. آن زمان هم بنده یکی از افراد مطرح در صنف خودم بودم و به قولی بالاخره دست‌مان به دهن‌مان می‌رسید.

کدخبر: ۲۱۹۱۷۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ali_akbari

    اخی، مو به تن آدم سیخ میشه، اشک از چشم آ دم جاری.

  • mohsen01

    چه کسی از رییس جمهوری ایشون راضی هست که شما نیستید. بیچاره آقازادتون چقدر سختی م یکشند.. خدا صبر بده بهتون!

  • abolfazltwin

    برو بابا با حسنتون پدر مردم رو در اوردید علت بال رفتن قیمت موز هم مشخص شد

  • irani54321

    چه پررو طلبکارهم هستند