کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۹۸۵۹۵
تاریخ خبر:

توضیحات فدراسیون ورزش‌های رزمی در مورد فیلم دلخراش مبارزه دختر ایرانی

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی می‌گوید فیلم پخش شده مبارزه دختر ایرانی در قفس هیچ ارتباطی به فدراسیون ورزش های رزمی ندارد.

در فضای مجازی فیلمی از یک مبارزه رزمی وجود دارد که در آن دختری ایرانی در مصاف با حریف ارمنستانی خود به شدت کتک می‌خورد. پخش این فیلم باعث رنجش اقشار مختلف شده است.

محمود رشیدی در خصوص بیانیه منتشر شده از سوی فدراسیون ورزش‌های رزمی در مورد فیلم مبارزه دختر ایرانی در مسابقاتی بین‌المللی اظهار داشت: همانطور که در متن بیانیه آمده است این اعزام هیچ ارتباطی به فدراسیون ما ندارد و فدراسیون ورز‌ش‌های رزمی تنها با مجوز شورای برون مرزی اعزام‌ها را انجام می‌دهد.

وی افزود: از نوع لباس این دختر مشخص است که مربوط به فدراسیون رزمی نیست و ما در حال پیگیری هستیم تا ببینیم چه کسی پشت این اعزام بوده است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی با اشاره به اینکه از دیدن این فیلم بسیار متاثر شده،ادامه داد: واقعا این فیلم بسیار دلخراش و ناراحت کننده بود. به نظرم باید با کسانی که در این اعزام نقش داشته‌اند به شدت برخورد شود.

رشیدی در ادامه در خصوص قهرمانی تیم او-اسپرت اظهار داشت: رقابت‌های جهانی او-اسپرت را با حضور کشورهای اندونزی، عراق، لبنان، سوریه، هندوستان، بنگلادش، فلسطین، افغانستان و پاکستان میزبانی کردیم و شکر خدا توانستیم قهرمان این مسابقات شویم.

رئیس فدراسیون ورزش های رزمی تصریح کرد: بنده به دلیل مشغله های کاری در این مسابقات حضور نداشتم اما مسئولانی که در اصفهان بودند از میزبانی و سطح این مسابقات رضایت کامل داشتند.

کدخبر: ۹۸۵۹۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mohsenbayat

    واقعا دلخراش بود ، این دختر بچه پدر و ما در نداشته؟؟؟ اصلا نوع مبارزه ربطی به لبا س کاراته ای که تن دختره بود نداشت!! اصلا معلوم نیست چی به سر این بچه اومد با اون ضربات، خیلی بد کتک خورد ، کاملا مشخص بو د دختره کاراته کاره اما این مبارزه هیچ ر بطی به کاراته نداره چون تو کاراته تمام ض ربات کنترل شده س ولی در MMA محدودیتی وجو د نداره، حالا کدوم بی عقلی یه کاراته کا رو برده تو این مسابقات باید پیداشون کنن و به همراه پدر و مادر بی صلاحیت این دختر مجازات بشن

  • shaida

    حالا از طرف فدراسیون نرفته داور وقتی که دیده حریف اون خانم ایرانی را زبر مشت ولگ د گرفته طبق قانون با جلوی حریف را می گرف ت انگار حریف ارمنستان با اون خانم دشمنی داشته

  • hadi.ir

    به کدام فدراسیون ربط داره؟ به کی ربط دار ه؟ جناب رئیس که بعلت مشغله زیاد نتونستن بررسی کنند و پیگیری کنند و… مابقی افراد هم که گفتند سطح مسابقات و اقدامات خوب و درست بوده!!!!!!!!!پس نتیجه گیری میشود که : خوب,پس,……!!!!!!؟؟؟؟؟

  • mahsa60

    حالا شد فیلم پخش شده فدراسیون مثل همیشه خودش و عقب کشیده.?

  • armagadon

    آخه شما صورتاشون مقایسه کنید یکی گوشتالو و نازوک یکی کج وکهله?

  • ali.tehran

    چرا رنجش؟ من موافق این ورزش و از طرفدارا ش نیستم، ولی این ورزش هم توی رشته بانوان ش هم آقایانش خشنترین ورزشه رزمیه که توی اکثر مسابقات حتی به شکستگی های شدید و خو نریزی های شدید و گاهی فوت ختم میشه خب طر ف با علم به این وقتی این رشته رو انتخاب میکنه که دیگه جای تاسف نداره

  • mohammad7208

    اگه فدراسیون نفرستاده و خبر نداره حتما ب قال سر کوچه میدونه!

  • a.man

    سلام دوستان عزیزی که کامنت میذارن٬نسبت ب ه چیزی که علمشو ندارین لطفا اظهار نظر نک نید٬رئیس فدراسیون درست گفته٬ایران به خاط ر قانون شرع اسلام از ورزش های رزمی خشن ب ه خاطر صدماتی که به انسان وارد میکنه حما یت نمیکنه و به رسمیت نمیشناسه٬کسانی‌ مثل این دختر‌خانم که برای این نوع مسابقات ت مرین میکنن و شرکت میکنن با هزینه شخصی خو دشون به این مسابقات میرن٬که تمام پیامدها ش چه برد چه باخت پای خودشون.

  • a.man

    باید مربی این بچه رو مواخذه کرد که وقتی شاگردش در سطح این نوع مسابقات نیست آوردت ش برای مبارزه٬واقعا مربی های بی سواد و ک م خردی داریم.

  • sadafmohamadi

    واقعا فدراسون باید خجالت بکشه حداقل در ق بال این نوع ورزش مسوليت نداره باید از دخ تر خانم حمابت کنه یا نه؟?