کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۹۶۹۴
تاریخ خبر:

تعویق اجرای حکم زندان ستاره بالیوود

خیلی‌ها انتظار داشتند سلمان خان روز جمعه زندانی شود، اما دادگاه عالی بمبئی با تمدید قرار وثیقه موافقت کرد. دادگاه تجدید نظر ماه ژوئیه برگزار می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین ، سلمان خان رور چهارشنبه به جرم کشتن یک مرد بی‌خانمان در یک تصادف رانندگی و به دنبال آن فرار از صحنه تصادف به پنج سال زندان محکوم شد.
این اتفاق ۲۸ سپتامبر سال ۲۰۰۲ روی داد و در جریان آن تویوتا لندکروزر خان به نانوایی امریکن اکسپرس در منطقه باندرا در بمبئی برخورد کرد. اتوموبیل از روی پنج بی‌خانمان که در خیابان خوابیده بودند، رد شد. در این حادثه نورالله خان ۳۸ ساله کشته و سه نفر دیگر به شدت مجروح شدند. نفر پنجم چندان آسیب ندید.

خیلی‌ها انتظار داشتند سلمان خان روز جمعه زندانی شود، اما دادگاه عالی بمبئی با تمدید قرار وثیقه موافقت کرد. دادگاه تجدید نظر ماه ژوئیه برگزار می‌شود.

خان در دادگاه گفت هنگام وقوع حادثه راننده او پشت فرمان بوده است، اما قاضی گفت خان راننده اتوموبیل بود و در لحظه وقوع حادثه تحت تاثیر الکل بود. چند ساعت بعد از صدور حکم خان، او به دادگاه عالی رفت و برای دو روز برایش قرار وثیقه صادر شد. بازیگر هندی که ممکن بود به ۱۰ سال زندان محکوم شود بعد به خانه رفت، جایی که از آن روز تاکنون تعدادی از ستاره‌های بالیوود به دیدنش رفته‌اند.

وکلای خان در دادگاه عالی این بحث را مطرح کردند که وکلای شاکی نتوانستند گناه او را ثابت کنند و اینکه یک شاهد اصلی نادیده گرفته شد، ضمن اینکه خان به خاطر جایگاه خود به عنوان یک فرد شناخته‌شده با یک حکم سنگین روبرو شده است.

خبرنگاران می‌گویند حکم روز جمعه دادگاه عالی بمبئی یک آرامش بزرگ برای خان است که هندی‌ها دیدگاه‌های متفاوت نسبت به حکم زندان او دارند. یکی از وکلای شاکی به رسانه‌ها گفت خان برای سفر به خارج از هند به اجازه دادگاه نیاز دارد.

در حالی که دوستان و همکاران خان در بالیوود و خیلی از طرفداران از او طرفداری کرده‌اند، دیگران می‌گویند با او باید مانند دیگر شهروندان هند که مرتکب جرم می‌شوند، رفتار شود.

روز جمعه طرفداران خان بیرون خانه او جشن گرفتند. خیلی از طرفداران هم بیرون دادگاه جمع شده بودند. حتی یک طرفدار سعی کرد با سم خودش را بکشد. تصمیم دادگاه خیلی‌ها را هم عصبانی کرده است و آنها از شبکه‌های اجتماعی برای بیان مخالفت خود با این تصمیم استفاده کرده‌اند

کدخبر: ۲۹۶۹۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر