کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۸۱۳۲۶
تاریخ خبر:

تصمیم کی‌روش برای ضربه زدن به تیم برانکو؟

۴ بازیکن تیم پرسپولیس همراه با تیم ملی به روسیه سفر کردند و برانکو سرمربی پرسپولیس اعلام کرد که برای استفاده از آتها در بازی با استقلال خوزستان منتظر بازی ایران و روسیه می ماند که اگر آنها در این بازی به میدان نروند برای بازی با حریف اهوازی از آنها استفاده خواهد کرد.

به گزارش نامه نیوز، به نظر می رسد این صحبت های برانکو خیلی زود در روسیه به گوش کی روش رسید چرا که او در اقدامی عجیب از هر ۴ ملی پوش پرسپولیس در بازی با روسیه استفاده کرد تا عملا به جز طارمی که محروم است، برانکو نتواند در بازی با استقلال خوزستان از ۳ بازیکن اصلی تیمش بهره ببرد.

این موضوع باعث غیبت بیرانوند، حسینی و امیری در بازی با استقلال خوزستان خواهد بود چرا که احتمالا برانکو ریسک نکرده و از این بازیکنان در این بازی استفاده نمی کند تا احتمال مصدومیت آن ها بیشتر نشود.

کی روش و برانکو مدت هاست در جنگ سرد و پنهانی با یکدیگر قرار دارند و خیلی ها مرد کروات را جانشین سرمربی پرتغالی در تیم ملی می دانند.

کدخبر: ۱۸۱۳۲۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • alireza1348

    چرا جو میدین؟ اینایی که بازی کردن جزو ار کان تیم ملی هستن و غیر ممکنه کیروش بخواد با برانکو لج کنه و کسی رو که بهش اعتقاد نداره بازی بده