کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۹۴۶۷۸
تاریخ خبر:

تحلیلی بر چهار حادثه تلخ و یک حادثه تلخ‌تر که احمد توکلی نقل کرده است / اختصاصی هفت صبح

ماجراهای ستایش دختر افغان، اعظم زن بدطالع مشهدی و خودکشی بهمن در پل میرداماد دیروز با ماجرای خودکشی در بیمارستان میلاد تکمیل شد. اما تلخ‌ترین حادثه را احمد توکلی نقل کرده است

کمال بردبار / این مجموع خبرهایی است که در دو هفته گذشته جان ما را خراش داده است. شما بگویید کدام‌یک از این خبرها تلخ‌تر است. آخر جان ما مگر چقدر طاقت دارد؟ چرا این‌گونه پشت سرهم. چرا این بهار زیبای ایران این‌گونه سخت و تلخ و غیر قابل تحمل شده است؟ خبرها را ببینید:

۱٫ ماجرای تجاوز و قتل ستایش دختر شش‌ساله در خیرآباد ورامین توسط پسر ۱۷ساله همسایه؛ اواخر فروردین. برخی سایت‌ها می‌گویند علت باز بودن کانال‌های تلگرام است!

۲٫ شکنجه سنگین و باورنکردنی اعظم و دو دخترش توسط همسر معتاد با چاقو و شیشه شکسته و محفظه فلزی داغ شده روی آتش در مشهد… نجات آنها بعد از سه هفته به شکل اتفاقی. قراردادن وثیقه ۲۰میلیون تومانی برای شوهر معتاد شکنجه‌گر. مداخله دادستان مشهد و بالابردن وثیقه؛ سوم اردیبهشت. همان سایت‌ها ننوشتند که علت این یکی باز بودن کدام سایت تلگرامی است.

۳٫ خودکشی بهمن مرد ۶۵ساله ساکن شوش از پل میرداماد. پایان یک ماه سرگردانی و سرگشتگی‌اش در خیابان‌های تهران؛ شنبه عصر، ۱۱ اردیبهشت.

۴٫ خودکشی مرد ۴۷ ساله از طبقه سوم بیمارستان میلاد. روایت‌های متناقض. آیا او به خاطر نداشتن ۳۰۰هزار تومان پول و گذشتن اعتبار دفترچه بیمه‌اش اقدام به خودکشی کرده است؟یا روایت پزشک بیمارستان که می‌گوید مرد به مرفین معتاد بوده و برای همین خود را از طبقه سوم پرت کرده است؟ کدام روایت را قبول کنیم؟

۵٫ بگذارید ما برایتان تلخ‌ترین اتفاق را روایت کنیم. اتفاقی که شما در بطن آن می‌توانید بقیه این حوادث شوم را ردگیری کنید. اتفاق پنجم را از کانال تلگرام احمد توکلی انتخاب کرده‌ایم که دیروز منتشر کرده است:
«به فلان مسئول عالی‌رتبه دولتی اعتراض کردم که چرا باید ۳۵میلیون تومان حقوق ماهانه دریافت کنی؟ گفت من نه سهام دارم و نه کار اقتصادی می‌کنم و نه درس می دهم. اگر این حقوق را نگیرم باید این کار را رها کنم. گفتم مگر چقدر خرج داری که به کمتر از این راضی نیستی؟
حرف بین‌مان زیاد زده شد. آخرسر گفت به‌خاطر شما هفت میلیون تومان از حقوقم را کم می‌کنم و رفت…»

تلخ‌ترین حادثه همین اتفاق پنجم است. همین روایت احمد توکلی. از هر طرف نگاه کنی این بدترین و وحشتناک‌ترین اتفاق است.

کدخبر: ۹۴۶۷۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • alimoshrefi

    این اخبار رو برای آقایانی که دم از عزت د ینی می زنند بفرستید. مشکلات از آنچه فکر می کنید به شما نزدیکتر هستند!

  • gimbo

    بله گفتن تمام این مسائل درست.ولی ماهمیشه اتفاقات رومیشنویم ونقل میکنیم وغیره …… ولی رسیدگی به مشکلات متاسفانه زیر صفر

  • shaida

    مشکلات ایران کم نیست فقر … بیکاری …تورم ..بی توجه ای دولت به مردم اختلاس …حقوق های آنچنانی به بعضی ها متاسفانه روزبرو ز بدتر میشود که بهتر نمیشود همه آنها که در راس دولت هستند فکر خودشان وآقا زاده ه ا هستند به فکر ملت نیستند

  • mh_ma

    اون مطلبق که رجانیوز نقل کرده خیلی فراتر از باز بودن کانال تلگرامی هست! ما مثل ا ین حوادثی که برای دختر شش ساله رخ داد کم نداریم که بخاطر تاثیر خشونت روی کودکان و نوجوانان اتفاق افتاده! نمونه اش پسر سه یا چهار ساله ای که بخاطر تاثیر کارتون ب ن تن ، با روسری مادرش خودشو دار زد… بجای این مطالب که به جایی نمیرسه برید روی مر دم و مسئولین کار کنید که اون اتفاق پنجم روی نده….مردم به کسی رای ندن که اشرافیگر ی کنه و قص علی هذا….

  • sasanbala

    چیزی نگرفت که یه حقوق بخور نمیر خخخخخهخخ خ.

  • hamid.r

    نمی دونم معیار هفت صبح برای تلخ ترین چیه ؟ اما نظر شخصی من تلخ ترین آرزوهای یه ب چه ۶ساله ولحظات تلخی که با اون مواجه شد و دل پدر و مادری که جنازه بچه شون هم با اسید از بین رفته رو تلخ ترین میدونم .دزد ی از بیت المال اگر چه بده ولی همیشه بوده وهیچ وقت جان ومال با هم قابل مقایسه نیس تن