کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۹۱۳۹۵
تاریخ خبر:

تجلیل وزیر بهداشت از یانگوم

وزیر بهداشت کشورمان که به دعوت وزیر بهداشت کره جنوبی و امضای چند سند همکاری در حوزه سلامت به این کشور سفر کرده است، پس از بازدید از بیمارستان یونسه ای سئول از خانم 'لی یونگ ئه' به دلیل عمل انسان دوستانه در کمک به زلزله زدگان غرب کشورمان تقدیر کرد.

به گزارش ایرنا، خانم 'لی یانگ آئه' با بازی در سریال جواهری در قصر که در سال ۲۰۰۳ توسط کانال ام‌بی‌سی کره جنوبی تهیه شد در ایران به شهرت رسید.

شهرت این سریال در کشورمان باعث شد تا مستند این مجموعه تلویزیونی با حضور برنامه‌سازان ایرانی در کره جنوبی تهیه شود.
وزیر بهداشت در این مراسم با تشکر از اظهار همدردی و کمک های انسان دوستانه مردم کره جنوبی به ویژه خانم یانگوم ! از تلاش های وی برای کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه قدردانی کرد.

وی گفت: یانگوم با بازی در سریال های مردم پسند و ارزشمند، در میان ایرانیان شناخته شده است.
یانگوم ! نیز در این دیدار با تشکر از وزیر بهداشت ایران و همچنین سفارت جمهوری اسلامی ایران، از قدردانی وزیر بهداشتاز وی تشکر کرد.
خانم 'لی یانگ آئه' دو هفته پیش ۵۰ هزار دلار به زلزله زدگان کرمانشاه کمک کرد.

به گزارش ایرنا، از مرکز لرزه نگاری کشوری، زمین لرزه ای به بزرگی ۷٫۳ دهم ریشتر در ساعت ۲۱ و ۴۸ دقیقه و ۱۶ ثانیه شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان ماه ، استان های غربی کشورمان را لرزاند که در نتیجه آن حدود ۵۳۰ تن جان باختند و افزون بر ۱۲ هزار نفر هم زخمی شدند.

کدخبر: ۱۹۱۳۹۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    من نمی دونم به وزیر بهداشت چه ربطی داره؟ ؟؟؟؟؟!!!!!!ایشون کلا مشتاق عکس گرفتن هست ن……به جای کادو دادن به هنرپیشه ی کره ای ،لطفا به حال و روز کادر درمان و اون خانم دکتر عزیزی که در راه زابل به زاهدان تصا دف کرده و به دلیل خونریزی مغزی در کما به سر می بره،رسیدگی کن…..

  • abolfazltwin

    درد و بلا یانگوم تو سر بعضی ها که ادعا د ارن