کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۴۵۲۱
تاریخ خبر:

تاکید ۱۱ کشور بر تروریستی شدن تلگرام

وقتی تلگرام تروریستی می شود. به گزارش باشگاه خبرنگاران، عبدالصمد خرم آبادی معاون دادستان کل کشور در کانال شخصی خود نوشت: نشست یک روزه کارشناسی در دادستانی کل روسیه با حضور هند، چین، ارمنستان، بلا روس، افریفای جنوبی، قرقیزستان، ازبکستان، آذربایجان، ایران و روسیه با عنوان تبادل تجربه در خصوص مقابله با استفاده از فن آوری های ارتباطات و خبری در اهداف تروریستی برگزار شد.

این اجلاس روز گذشته با حضور نمایندگان دادستانی‌های کل کشور‌های عضو و ناظر سازمان همکاری های شانگهای به منظور تبادل تجربیات در مبارزه با تروریسم سایبری در مسکو تشکیل شد.

کشورهای عضو، عزم جدی خود را برای مقابله با جرایم سایبری و ساماندهی شبکه های اجتماعی که بستر بسیاری از جرایم خصوصا جرایم تروریستی هستند را ابراز داشته و اعلام کردند عدم مسئولیت پذیری شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام موجب گسترش فعالیت گروه‌های تروریستی در فضای سایبری آنها شده است.

در این اجلاس، استفاده سازمان های تروریستی از فضای مجازی را به دو دسته "تروریسم سنتی" و "تروریسم نوین سایبری" تقسیم و اعلام کردم ایران در سال های اخیر بدلیل فعالیت بی ضابطه برخی شبکه های اجتماعی خارجی از هر دو نوع تروریسم مذکور لطمه دیده است.

کدخبر: ۲۱۴۵۲۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • hamedali

    یعنی این همه کشور نمی تونند جلوی این تلگ رام رو بگیرند

  • khordbin

    چه کشورهای گلی!

  • farhad1969

    چه کشورهایی????

  • siamhr

    چه کشورهای ابر قدرتی هم هستن،کل اینا رو با هم جمع کنی یه کشور درست و حسابی نمیشه ،آفریقا،هند…!??