کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۸۳۹۰
تاریخ خبر:

تأکید پمپئو بر ضرورت تشدید فشارها علیه ایران

یک مقام وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد «مایک پمپئو» قصد دارد در حاشیه اجلاس «سازمان پیمان آتلانتیک شمالی» (ناتو) ضمن تأکید بر تشدید فشارها علیه ایران، به متحدان واشنگتن در مورد منابع نفتی جایگزین اطمینان خاطر دهد.

این مقام وزارت خارجه آمریکا که خواست نامش فاش نشود، اظهار داشت که در اجلاس ناتو، پمپئو با وزرای کشورهای انگلیس، فرانسه، آلمان پیرامون ایران گفتگو خواهد کرد.

به گزارش مهر،مایک پمپئو پیش از سفر به بروکسل، در ابوظبی با سران امارات متحده عربی پیرامون ایران گفتگو و از آنان به دلیل همکاری در روند مقابله با ایران تشکر کرد!

وزیر خارجه آمریکا در پایان دیدار خود با «محمد بن زاید» ولیعهد ابوظبی و «عبدالله بن زاید آل نهیان» وزیر خارجه امارات در پیامی توئیتری از مشارکت این دو مقام اماراتی در تعمیق پیوندهای راهبردی، اقتصادی و امنیتی میان آمریکا و امارات و پایبندی مستحکم آنها به مقابله با «فعالیت‌های بدخیم» ایران در منطقه تشکر کرد!

یکی از مقامات وزارت خارجه آمریکا نیز به خبرنگاران گفت که مقامات بلندپایه این وزارتخانه مذاکرات سه روزه با مقامات عربستان سعودی پیرامون ایران را به پایان رسانده و در خصوص «راههای جدید برای محروم سازی دولت ایران از منابع درآمدی» بحث و گفتگو کردند.

کدخبر: ۲۱۸۳۹۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ali20h

    ببین چکار کردن که دوست دشمن دارن میزنن

  • khordbin

    عربستان که انقدر متحد داره، اینا چقدر دا رن!