کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۵۵۱۳۵
تاریخ خبر:

بیشترین سوال مردم از برنامه بهداشت جنسی صداوسیما درباره چیست؟

خبرگزاری آنا: کارشناس برنامه "حریم مهرورزی" عنوان کرد: بیشتر سوالات ارسالی مردم به برنامه حریم مهرورزی که به بررسی مسائل خانواده از همه جوانب می‌پردازد مربوط به اختلال نعوظ و انزال است.
برنامه «حریم مهرورزی» در راستای استحکام بنیان خانواده و روابط زوجین در حوزه خانواده و به طور خاص روابط زن و شوهر از مهر ۹۴ در حال پخش است. در این برنامه که با حضور متخصصان اعصاب و روان، بیماری‌های کلیه و مجاری ادراری و پزشکی برگزار می‌شود مخاطبان سوالات خود را پیامک می‌کنند و کارشناسان با بررسی سوالات موضوع برنامه و محور سخنرانی کارشناسان را تعیین می‌کنند.

محمدرضا صفری‌نژاد، جراح و متخصص بیماری‌های کلیه و مجرای ادراری که جزو کارشناسان اصلی این برنامه نیز است در گفت‌و‌گو با خبرنگار آنا درباره مخاطبان و محورهای اصلی این برنامه، گفت: فعالیت گروه ساخت این برنامه با صدا و سیما از حدود ۵ سال گذشته آغاز شده بود که ابتدا برنامه به صورت «صدا» در شبکه سلامت پخش می‌شد که با توجه به استقبال خوب مردم از برنامه تصمیم بر این شد برنامه‌ای حضوری و همراه با تصویر برای مردم ساخته شود تا بتوانند با پزشکان در ارتباط باشند.

وی افزود: خوشبختانه برنامه «حریم مهرورزی» که به مسائل بلوغ، روابط خانوادگی، زوجین، ارتباط جنسی و … می‌پردازد جزو سومین برنامه پربازدید صدا و سیما انتخاب شده و مردم نیز ارتباط خوبی با کارشناسان برقرار کرده‌اند و مسائل خود را با آنها در میان می‌گذارند که این امر نقش بسزایی در افزایش آگاهی مردم، سطح سلامت و مراجعه به هنگام آنها به متخصصان مربوط می‌شود.
این متخصص آندرولوژی جوانان و میانسالان را عمده مخاطبان این برنامه علمی- پزشکی دانست و یادآور شد: جوانان قبل از سن ازدواج و افراد ۳۰ تا ۴۰ سال جزو افرادی هستند که سوالات بسیاری را برای کارشناسان ارسال می‌کنند. پیامک‌های ارسال شده پس از ارسال تقسیم‌بندی به متخصص مربوطه ارجاع می‌شود و پزشکان نیز تمام پیامک‌ها را مطالعه و بر اساس موضوع آن‌ها را دسته‌بندی می‌کنند و بر اساس آن، موضوع برنامه را انتخاب و به سوالات تمام افراد از همه جوانب پاسخ داده می‌شود.
صفری‌نژاد یادآور شد: سوالات ارسال شده بیشتر در حوزه اختلال نعوظ و انزال است اما در سایر حوزه‌ها نیز سوالات فراوانی ارسال می‌شود.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار آنا مبنی بر اینکه این برنامه ساعت ۲۴:۰۰ پخش می‌شود و این امر موجب اعتراض برخی از بینندگان شده است، گفت: مسئولان صدا و سیما معتقد هستند که بیان این مسائل برای کودکان مناسب نیست و باید در ساعت مناسبی برای زوجین پخش شود که ما نیز به این مساله اعتقاد داریم، زیرا اگر قرار باشد موضوعی با کودکان در میان گذاشته شود بهتر است متناسب با سن و با ادبیات متفاوتی باشد.
این کارشناس برنامه «حریم مهرورزی» خاطرنشان کرد: این برنامه سه‌شنبه و چهارشنبه از شبکه آموزش روی آنتن قرار می‌گیرد و روزهای پنج‌شنبه و جمعه بازپخش می‌شود و افراد می‌توانند با ارسال سوالات خود مسائل و مشکلاتشان را با کارشناسان در میان بگذارند.

کدخبر: ۱۵۵۱۳۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ali.tehran

    نود و نه و وه دهم درصد فکر مردم شده این، دلیلش کمبود این غریزه هست که نمیتونن با راه درستش که ازدواج و همینطور عدم داشتن اطلاعات و آموزش صحیح بهش برسن