کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۱۷۵۲
تاریخ خبر:

به صرفه‌ترین بسته‌های اینترنتی سه اپراتور همراه

اگر همین حالا بخواهید برای سیمکارت خود بسته یک روزه، یک هفته‌ای و یک ماهه بخرید باید همان قیمت‌های اول دی را بررسی کنید. اگر مبنا را بر مقایسه بگذاریم، به صرفه‌ترین انتخاب موجود، بسته ۲ و نیم گیگابایتی همراه اول با قیمت ۱۰ هزار تومان است. مشترکان ایرانسل هم که هنوز از افزایش قیمت‌های این اپراتور دلخورند، می‌توانند به سراغ خرید بسته یک گیگابایتی بروند.

رایتل؛ ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان برای یک و نیم گیگابایت
اولین بسته شامل ۲۰۰ مگابایت حجم در مدت زمان هفت روز است که ۳ هزار تومان قیمت دارد. بسته دوم این اپراتور یک و نیم گیگابایت ظرفیت دارد و اعتبار آن به ۳۰ روز می‌رسد. مشترکان رایتل برای خرید این بسته باید ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان پرداخت کنند. بسته سوم رایتل با حجم سه گیگابایت عرضه شده است. این بسته ۱۹ هزار و ۹۰۰ تومان فروخته می‌شود. در صورتی که هر کدام از این بسته‌ها را خریداری کنید و در طول مدت استفاده، متوجه شوید حجم‌تان تمام شده‌است، می‌توانید یک بسته حجمی یک گیگابایتی به قیمت ۱۰ هزار تومان بخرید و از آن برای مدت ۳۰ روز استفاده کنید. آنهایی که به حجم بیشتری نیاز دارند می‌توانند بسته حجمی پنج گیگابایتی را برای مدت ۳۰ روز انتخاب کنند و برای آن ۴۵ هزار تومان بپردازند.

ایرانسل؛ ۱۳ هزار تومان برای یک گیگابایت
ایرانسل بسته‌های زیادی را عرضه می‌کند که بیشتر آنها به دلیل محدودیت استفاده در ساعات شبانه‌روز یا محدودیت غیرمنطقی حجم جذاب به نظر نمی‌رسند. مثلا بسته یک گیگابایتی یک روزه یا بسته ۲۴ گیگابایتی یک ماهه که فقط از ۲ بامداد تا ۸ صبح کار می‌کنند، چه جذابیتی برای کاربر موبایل خواهد داشت؟
اگر بسته یک روزه‌ای بخواهید که حداقل کارتان راه بیفتد باید ۲ هزار تومان صرف خرید بسته ۱۵۰ مگابایتی کنید. ایرانسل همچنین بسته ۶۰۰ مگابایتی خود را با مهلت استفاده هفت روزه به قیمت ۸ هزار تومان می‌فروشد. اگر از طرفداران بسته‌های یک ماهه باشید با سیمکارت ایرانسل ۳ انتخاب منطقی خواهید داشت. اولی یک گیگابایت حجم دارد و ۱۳ هزار تومان فروخته می شود. دومین بسته شامل ۱٫۲ گیگابایت و قیمت ۱۶ هزار تومان است و سومین بسته با قیمت ۲۰ هزار تومان، ۲ گیگابایت حجم در اختیارتان قرار می‌دهد.

همراه اول؛ ۱۰ هزار تومان برای ۲ و نیم گیگابایت
جستجو در میان تعرفه‌های همراه اول نسبت به بقیه اپراتورهای ساده‌تر است. بسته یک روزه، بسته یک هفته‌ای و بسته یک ماهه منوی مختصری را تشکیل می‌دهند. ارزان‌ترین بسته ۱۰۰ مگابایت هزینه دارد و ۱۰۰ مگابایت حجم در اختیارتان می‌گذارد. این بسته بیشتر برای افرادی مناسب است که در یک موقعیت خاص نیاز فوری به اینترنت دارند و حاضرند برایش هزار تومان خرج کنند. بسته یک هفته‌ای همراه اول ۳۰۰ مگابایت حجم دارد و ۳ هزار تومان فروخته می‌شود. مهمترین بسته که احتمالا از همه بیشتر طرفدار خواهد داشت، با حجم ۲ و نیم گیگابایت عرضه می‌شود و بهای آن ۱۰ هزار تومان است.

کدخبر: ۱۱۷۵۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mohamadmehralian

    مرسی

  • ahmadreza

    با سرعت 3g میصرفه البته فعلا

  • shaahin

    کاشکی کد هاشوون رو هم کنارش میزدی