کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۴۶۹۴۰
تاریخ خبر:

بلیت سینما احتمالا ۲۰ هزار تومان می شود

فارس: رئیس شورای صنفی نمایش گفت: قرارداد سه فیلم نوروزی در گروه‌های سینمایی به ثبت رسید و قیمت بلیت اکران نوروزی براساس توافق پخش‌کننده و سینمادار شناور خواهد بود.

ثبت قرارداد اکران «سه بیگانه» ، «ماجرای نیمروز» و «یک روز بخصوص»برای نوروز

همایون اسعدیان رئیس شورای صنفی در گفت‌وگو با ما درباره جلسه امروز (۲اسفندماه) و تصمیمات شورا گفت: قرارداد سه فیلم «سه بیگانه» در گروه ماندانا ، «ماجرای نیمروز» در گروه کورش و «یک روز بخصوص» در گروه آزادی بسته شد. فیلم «خوب بد جلف» نیز پیش از این نمایش خود را آغاز کرده بود.

وی ادامه داد: از صبح چهارشنبه (۴ اسفند) فیلم سینمایی «ماحی» در گروه آفریقا اکران خود را ادامه می‌دهد و «شاباش» از این گروه تعویض می‌شود. فیلم «افسونگر» جایگزین «چهار اصفهانی در بغداد» در گروه ماندانا خواهد شد. فیلم « هلن» نیز در گروه کورش از ۴ اسفندماه به نمایش درمی آید.

رئیس شورای صنفی نمایش درباره افزایش قیمت بلیت سینماها برای اکران نوروزی گفت: قیمت بلیت پایه سینماها نسبت به سال گذشته هیچ تغییری نکرده است اما در آئین نامه جدید نمایش که به زودی مصوب می‌شود قرار است بلیت سینماهای ممتاز با نظر پخش کننده و سینمادار از ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان متغییر باشد. این تصمیم باعث می‌شود تا پخش کننده و سینمادار درباره فیلم اکران شده دقت لازم را انجام دهند تا براساس شرایط جغرافیایی منطقه و نیازسنجی مخاطب قیمت بلیت را به توافق برسند .

قیمت بلیت بعداز هماهنگی لازم میان پخش کننده و سینمادار تعیین و به شورای صنفی نمایش اعلام می‌شود. قیمت بلیت به صورت هفتگی تغییر می‌کند و سانسی نخواهد بود.

اسعدیان درباره تغییر سرگروه های سینمایی گفت: شش گروه سینمایی در اکران نوروزی مانند سال گذشته فعالیت می‌کنند اما بعد از اکران نوروزی سینما آفریقا از سرگروهی حذف و سینما قدس جایگزین خواهد شد.

کدخبر: ۱۴۶۹۴۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • fdarvish

    واقعا خنده داره .بااینکه راحت دارند نقش آقای روحانی رو بازی میکنند اما درزمان اح مدی نژاد کسی جرا اینکار رو نداشت

  • mjafari

    اقای فرزاد بجاش احمدی نژاد 49 بار به منت قداش فحش نداد

  • ناشناس

    میتونستن خیلی بهتر شبیه روحانی درستش کنن که با اون مو نزنه ولی خب… نمیشه دیگه! ر ئیس جمهوره

  • shahram111

    اخه با این سینمای درب و داغون توقع بلیط ۲۰ هزار تومنی هم دارین؟