کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۸۶۲۸۶
تاریخ خبر:

بدل محمدرضا گلزار هم وارد بازار شد!

علی ضیا مجری برنامه «فرمول یک» که در این هفته به خاطر برنامه روز دانش آموز و حضور دو نوجوان در برنامه‌اش مورد انتقاد قرار گرفته بود، روز سه شنبه به بهانه مساله «شهرت و شباهت» از بدل یک خواننده و یک بازیگر مشهور روی آنتن زنده تلویزیون رونمایی کرد. به نظر می‌رسد بعد از ظهور پدیده بدل فوتبالیست‌های مشهور خارجی، حالا بدل سلبریتی‌های داخلی هم وارد فضای رسمی رسانه‌ای شده است.

به گزارش آی‌سینما، در این برنامه محمدرضا امامی به عنوان فردی که به محمدرضا کلزار شباهت دارد، حاضر شده بود. او درباره این شباهت گفت: «چند سالی است که از طریق فضای مجازی متوجه شده ام شبیه محمدرضا گلزار هستم. در کار مدلینگ بودم و تئاتر هم کار کرده ام. قرار است به زودی در سینما نیز ایفای نقش کنم.»

او با بیان این که از کودکی در کرمانشاه به بازیگری علاقه داشتم، ادامه داد: «من محمدرضا امامی هستم، نه محمدرضا گلزار و نمی‌خواهم از نام ایشان سوء استفاده کنم. برخی کارگردان‌های سینما به من گفته اند بیا و نقش آقای گلزار را بازی کن اما من نپذیرفته‌ام و دوست دارم در کنار ایشان بازی کنم.

این شهروند مشابه گلزار همچنین خود را هوادار بازیگر مشهور توصیف کرد: «من همیشه می گویم من شبیه گلزار نیستم بلکه یک هوادار کوچک و دوستدار ایشان هستم. خدمت آقای گلزار سلام می کنم، من همیشه شما را دوست داشتم و سعی نکردم از اسم بزرگ شما سوء استفاده کنم.»

در این برنامه مهدی پیرنجم الدین به عنوان بدل محمد اصفهانی هم حضور داشت. نکته جالب درباره «فرمول یک» آن است که سعی می‌کند افراد خبرساز در فضای مجازی را مقابل دوربین بیاورد و به همین دلیل مورد توجه قرار گرفته است.

کدخبر: ۱۸۶۲۸۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • arsha_1360

    این کله گنده کجاش شبیه گلزاره به غیر از رنگ چشماش

  • fardinranji89

    بسم الله کجاش شبیشه.

  • Tintin806

    توی زمینه بدل سازی بی شباهت…ما شدیم شبیه چین توی صنعت..اونام جنسو کپی میکنن بی ک یفیت…این بدلایی ک ایران میسازه هیچ ربطی ب اصل نداره چ بدل مسی چ بدل گلزار..هیچ ر بطو هیچ شباهتی نداره