کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۸۱۶۹۳
تاریخ خبر:

باز هم پرسولیس برد را با تساوی عوض کرد/برانکو: خودمان مقصریم

در روزی که پرسپولیس توانسته بود شرایط بازی را به سود خود کند، اشتباهات داوری و در نهایت اشتباهات سریالی بازیکنان این تیم در نیمه دوم باعث به تساوی کشیدن بازی و تقسیم امتیازات شد. سایپایی ها که برای ارایه فوتبال زیبا از حق میزبانی خود گذشتند و بازی در استادیوم آزادی را ترجیح دادند. آن ها در جدالی سرنوشت ساز با پرسپولیس به دنبال تکرار نتیجه پیروزی دور رفت خود بودند و برانکو نیز بعد از ۱۴ بازی شکست ناپذیری نمی خواست نتیجه این بازی را به حریف واگذار کند. پرسپولیس در این بازی می توانست سرخپوشان را به رده دوم جدول رده بندی بفرستد.پس ازاینکه با موافقت سایپایی ها بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شد و پس از آن تماشای این دیدار در طبقه دوم رایگان شد استادیوم یک دست قرمز پوش شد. مثل چند بازی قبل این تیم که با رایگان شدن بازی هواداران زیادی به ورزشگاه آمده بودند.البته شکی وجود ندارد که پرسپولیس این روزها خوب بازی می کند و یکی ازدلایلی که هواداران به ورزشگاه می آیند هم به همین دلیل است.چه اگر این طور نبود طبقه اول ورزشگاه در چند بازی اخیر این تیم رایگان نبوده است اما هواداران از بازی های تیم برانکو استقبال کرده اند.

بازی با سایپا درشرایطی آغاز شد که سرخپوشان از همان دقایق ابتدایی روی بازی سوار بودند.نبود مهدی طارمی در این مسابقه این طور القا می کرد که پرسپولیسی ها مشکل گلزنی خواهند داشت اما هنوز بیشتر از ۱۰ دقیقه از بازی نگذشته بود که سوپر گل احمد نوراللهی خلاف این اتفاق را ثابت کرد. نوراللهی که در بازی قبل با فولاد در فهرست ۱۸ نفره هم نبود با حرکتی زیبا و شوتی سرکش از پشت هجده قدم تیمش را پیش انداخت تا ورزشگاه را منفجر کند.

پس از این گل شاگردان برانکو موقعیت های دیگری هم داشتند که نتوانستند از آن استفاده کنند.این بازی در نیمه نخست با همین یک گل به پایان رسید. با شروع نیمه دوم پرسپولیسی ها همان تیم نیمه نخست نبودند.در این نیمه سایپایی ها عملکرد نسبتا بهتری را داشتند و چند حمله خطرناک هم روی دروازه این تیم انجام دادند که تبدیل به گل نشد.

باز به دقیقه ۶۵ رسیده بود و بیشتر توپ در میانه های میدان جریان داشت.در دقیقه ۶۶ فشار پرسپولیسی ها و توپی که مدافع سایپا آن را دفع کرد به دروازه بان سایپا رسید.حرکتی که با تشخیص زرگر داور این بازی پاس رو به عقب به دروازه بان و خطا بود.این اتفاق باعث شد تا مجید جلالی وارد زمین شود و به شدت به این تصمیم اعتراض کند.

پس از این اتفاق داور بازی با کمکش مشورت کرد و تصمیمی که گرفته بود را پس گرفت و توپ را در اختیار سایپایی ها قرار داد اما بلافاصله به سمت جلالی رفت و او را از زمین اخراج کرد. از این دقیقه به بعد بود که فشار سایپایی ها بر روی دروازه پرسپولیس بیشتر شد.در دقیقه ۸۷ جری بنگستون که تازه وارد زمین شده بود خطایی مبتدیانه را روی ترابی انجام داد تا با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شود.

این در حالی بود که ۴ دقیقه پس از اخراج بنگستون پرسپولیسی ها یک بار دیگر در دقایق پایانی از حریف خودشان گل خوردند تا بازی با سایپا به تساوی کشیده شود.پرتاب اوت آندرانیک تیموریان در شلوغی محوطه جریمه پرسپولیس و پس از دفع ناقص محسن بنگر با ضربه مهدی دغاغله بازیکن سابق پرسپولیس به گل تبدیل شد.

با تساوی در این بازی پرسپولیسی ها ۳۵ امتیازی شدند در همان رده سوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

برانکو پس از بازی چه گفت؟
سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با سایپا گفت: خیلی به خاطر این هواداران که با تعداد زیاد آمده بودند غمگینم. متاسفم از اینکه با چه شور و شوقی امده بودند و در تمام دقایق بازی ما را تشویق می‌کردند. متاسفانه داریم امتیازها را بی‌جهت هدر می‌دهیم. از طرف خودم و همه همکارانم از هواداران عذرخواهی می‌کنم. این قانون فوتبال است. اگر از فرصت‌ها استفاده نکنی مجازات می‌شوی. ما دقیقا در دقیقه ۹۱ مجازات شدیم به خاطر تمام فرصت‌هایی که از دست دادیم. به هر حال چون نتیجه یک بر صفر به حریف برای جبران امید می‌دهد و از آن طرف هم گل دوم را اگر می‌زدیم موقعیت خیلی متفاوت می‌شد. متاسفانه این اتفاق در بازی‌های ما در حال تکرار شدن است. در حال حاضر برای من سخت است که از این بازی تفسیری داشته باشم.

برانکو در پاسخ به سوال که چه تضمینی وجود دارد که این اتفاق در آینده نیفتد و پرسپولیس امتیازها را به این گونه از دست ندهد گفت: همیشه نمی‌شود خیلی عالی بازی کرد. ما امروز نیمه اول خیلی خوب ظاهر شدیم و موقعیت‌های گل زیادی داشتیم. تمرکز و دیسیپلین بالایی داشتیم. دیدید که سایپا فقط یک شانس گل ایجاد کرد. واقعا نمی‌شود از تیم خوبی مثل سایپا انتظار داشت که حتی یک شانس گل ایجاد نکند. تکرار می‌کنم که ما باید هرچه زودتر این مشکل را حل کنیم. نیمه اول به آن شکل بود که گفتم و شانس‌هایی که امید عالیشاه و رامین رضاییان در نیمه اول ایجاد کردند نباید از دست می‌رفت. با هدر دادن این شانس‌ها در خط دفاعی یک عدم اطمینان به وجود می‌آید و همین اشتباه‌ها به حریف انگیزه بیشتری می‌دهد.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه چرا در دقایق پایانی مثل بازی با ذوب آهن دو مدافع را به زمین فرستاد گفت: بله بینستون اشتباه بزرگی انجام داد و بدتر از همه که من را نگران کرد، این بود که جنگنده و با انگیزه وارد زمین نشد. طبیعی است که اشتباه پشت اشتباه پیش می‌آید. گلی که ما خوردیم گلی است که شاید در ۱۰۰ بازی یک بار زده می‌شود. سانتر با قوس بالا که در بخش کوچکی پر از بازیکن انجام می‌شود.

او در پاسخ به اینکه تیمش فرصت قرار گرفتن بالاتر از استقلال که حریف سنتی است را از دست داده گفت: من هواداران را درک می‌کنم که عصبانی بشوند. آن وقتی که همه چیز را در دست دارید و به این سادگی از دست می‌دهید هم ما و هم آن‌ها عصبانی می‌شویم. متاسفانه در این فصل خیلی برای ما پیش آمده که امتیازها را به سادگی از دست بدهیم اما خب دلیل عمده‌اش به خاطر کم‌تجربگی تیم ما است. در مورد داوری هم نظر خاصی ندارم و فکر می‌کنم که مشکل خاصی را در داوری ندیدم چه خطاها و چه مسائل دیگر. تنها مقصر را باید خودمان بدانیم.

کدخبر: ۸۱۶۹۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • sonamigermez

    مظلومی حیا کن اسفقلال رو رخا کن

  • pooya

    گر صبر کنی ز پرسپولیس منچستر انگلیس … سا زی

  • keyshi

    نویسنده لنگیه اشتباهات داوری یعنی چی

  • mehdi123

    داشت باخت میداد میگین داشت میبرد

  • m.a

    عیبی یوخ ?

  • adelferfereh

    پرسپولیس قهرررررمانه

  • mirtarrah

    برا پرسپولیس اولویت اول اونم با این بازیکنا ، خوب بازی کردنه ، پرسپولیس خوب بازی میکنه گل اول رو میزنه تیم 180 درجه میچرخه ، گل خالی رو بچه میزنه گل اینا گل خالی هم نمیزنن ، به قول برانکو خودمون مقصریم . به این پرسپولیس اعتماد داریم ، برانکو حل میکنه این مشکل رو ، میسازه پرسپولیس رو ، میسازه . قهرمانی پرسپولیس

  • pejman

    ۵۳ هفته پرسپولیس نتونست بالاتر از استقلا ل تو جدول قرار بگیره میدونید یعنی چه؟؟؟

  • amiraliam

    تا همینجاشم با پنالتی و الطاف داوری اومد ن بالا.کجای دنیا تیم میهمان با مزاکره می زبان میشه تازه کل ورزشگاه هم رایگان……