کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۴۴۷۷۵
تاریخ خبر:

ایران: آمریکا، مرضیه هاشمی را بدون شرط آزاد کند

مرضیه هاشمی، خبرنگار و مجری شبکه پرس تی وی، در سفر به آمریکا، بدون هیچ دلیل مشخصی، بازداشت شده و در شرایط نامناسبی به سرمی‌برد.در همین رابطه امروز سخنگوی وزارت امور خارجه با محکوم کردن بازداشت خبرنگار پرس تی‌وی در آمریکا تاکید کرد: خواهان برخورداری خانم هاشمی از کلیه حقوق اولیه و انسانی و آزادی فوری و بدون قید و شرط ایشان از بازداشت غیرقانونی هستیم.
برترین ها: مرضیه هاشمی، خبرنگار و مجری شبکه پرس تی وی، در سفر به آمریکا، بدون هیچ دلیل مشخصی، بازداشت شده و در شرایط نامناسبی به سرمی‌برد.
ملانی فرانکلین، مجری آمریکایی‌الاصل این شبکه که پس از مسلمان شدن، نام مرضیه هاشمی را برگزید، توسط ماموران در واشنگتن دی سی بازداشت شده و تاکنون هیچ اتهامی به صورت رسمی علیه وی مطرح نشده است.

این روزنامه‌نگار و مجری متولد آمریکا، برای دیدار با برادر بیمار و فرزندان و بستگان خود به آمریکا سفر کرده بود که روز یکشنبه در فرودگاه بین‌المللی سنت لوئیس لامبرت بازداشت و سپس توسط FBI به مرکز بازجویی منتقل شد.
هاشمی در گفتگو با اعضای خانواده خود اعلام کرده که علی‌رغم مخالفتش، حجابش را از سرش برداشته اند، دست و پاهای او را با زنجیر بسته و با وی همانند یک مجرم رفتار کردند.
علی عسگری رئیس صدا و سیما در واکنش به خبر بازداشت مرضیه هاشمی خبرنگار آمریکایی‌الاصل شبکه پرس‌تی‌وی به «ایلنا» گفت: وضعیت این خبرنگار را حتما پیگری می‌کنیم.
در همین رابطه امروز سخنگوی وزارت امور خارجه با محکوم کردن بازداشت خبرنگار پرس تی‌وی در آمریکا تاکید کرد: خواهان برخورداری خانم هاشمی از کلیه حقوق اولیه و انسانی و آزادی فوری و بدون قید و شرط ایشان از بازداشت غیرقانونی هستیم.

کدخبر: ۲۴۴۷۷۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mazdak

    چیزی که عوض داره گله نداره

  • mersana137101

    انشالله که آزاد بشه همه جا…مطمئنا مظلوم فاتح و پیروزه