کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۵۸۹۶۰
تاریخ خبر:

اژه‌ای: از بی‌عفتی‌ها فیلم بگیرید و بفرستید

ایسنا: معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه دشمن به دنبال رواج بی‌عفتی و بی‌اخلاقی در جامعه است تا پایبندی مردم را بکاهد، گفت: چرا از انجام امربه‌معروف و نهی از منکر می‌ترسیم، چرا از پخش این موضوع در شبکه‌های بیگانه و معاند می‌هراسیم، چرا ما از کسانی که به دنبال قانون‌گریزی و بی‌عفتی هستند، فیلم نمی‌گیریم و برای مقامات قضائی نمی‌فرستیم؟
اژه‌ای در آئین تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید دادگستری کل هرمزگان:

* (با اشاره به اینکه در ماه‌های اخیر به‌طور مشخص برنامه‌ای با میلیون‌ها دلار برنامه‌ریزی کرده‌اند): هدف از این سرمایه‌گذاری این است که آمریکا هم آن‌قدر بد نیست، قابل‌مذاکره است و با بزک کردن چهره خود تنفر مردم ایران را از خود بکاهد.

* دشمن به دنبال آن است تا مردم را نسبت به ارزش‌های انقلابی خود دور کند، آن‌ها به دنبال آن هستند تا مردم کشورمان نسبت به ارزش‌ها و باورهای دینی‌شان اعتماد و ایمانشان بکاهد.

* دشمن به دنبال رواج بی‌عفتی و بی‌اخلاقی در جامعه است تا پایبندی مردم را بکاهد و با آموزش مأمورین خودشان به دنبال هنجارشکنی در جامعه و کنار زدن روسری هستند تا با پخش در فضای مجازی به اهداف خود برسند.

* در مقاطعی با کمال تأسف این موضوع در حال جا افتادن است و کسانی هم دانسته یا نادانسته با این موضوع همراهی می‌کنند، چرا از انجام امربه‌معروف و نهی از منکر می‌ترسیم، چرا از پخش این موضوع در شبکه‌های بیگانه و معاند می‌هراسیم، چرا ما از کسانی که به دنبال قانون‌گریزی و بی‌عفتی هستند، فیلم نمی‌گیریم و برای مقامات قضائی نمی‌فرستیم.

* چرا ما منفعل شده‌ایم و اقدامی در مقابل هنجارشکنان نمی‌کنیم و در این خصوص نگرانیم.

* کسی می‌خواهد در داخل اتوبوس، در کوچه یا خیابان امربه‌معروف و نهی از منکر کند، می‌ترسد، همه متدینین ما نمی‌توانند این هنجارشکنی را تحمل کنند و چرا نشسته‌ایم تا یک دستگاه حکومتی بیاید، برخورد کند.

* امروز بر مردم فشار اقتصادی وجود دارد، همه مدیران نظام، قوه قضائیه، مقننه و مجریه باید تلاش کنیم از تمامی افکار و امکانات برای مقابله با این فشار اقتصادی استفاده کنیم.

* به ما اعتراض می‌کنند چرا می‌خواهید تحریم را دور بزنید، باید به این نگاه ظالمانه در دنیا تأسف خورد، اموالمان را سرقت می‌کنند و هر نوع فشاری را می‌آورند، آنگاه افرادی که تحریم را دور می‌زنند را محکوم می‌کنند.

* تا زمانی که این‌چنین اقدامات ظالمانه‌ای وجود داشته باشد ما تحریم‌ها را دور خواهیم زد.

کدخبر: ۲۵۸۹۶۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • masina

    ملت فقط از شما انتظار دارند که دزد های ک له گنده رو بگیرید. چون به اندازه کافی از همه آنها مدرک دارید. برخورد با بی عفتی را بگذارید برای بعد!

  • javad1585

    الان فقط مشکل جامعه روسری هست دزدی اشکال نداره

  • sos0921m

    چرا در مورد اختلاس و چپاول سرمایه های مم لکت که داره خورده ميشه طرح نمی دهید