کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۹۵۹۱۳
تاریخ خبر:

اپلیکیشن عجیب ایرانی؛ بدون امکانات اما با ورودیه میلیونی

پس از موجی که صفحه «بچه پولدارها» در شبکه‌های مجازی به راه انداخت، بار دیگر نوبت به طراحی نرم‌افزاری ویژه برای قشر ثروتمند و مرفه جامعه رسیده است. نام این شبکه اجتماعی «لوکسا پلاس» است و اپلیکیشنی برای قشر مرفه است که می‌خواهد ضمن ایجاد ارتباط بین این افراد خدمات VIP خاص خود را به آنان ارائه کند و محفلی خصوصی برای میلیونرها باشد.

یکی از تفاوت‌هایی که این شبکه اجتماعی دارد، پرداخت رقم چشمگیری برای عضویت در این نرم افزار است و افرادی که می‌خواهند از خدمات این شبکه اجتماعی استفاده کنند، باید یک میلیون و هفتاد هزار تومان هزینه ثبت‌نام بدهند .

هر چند هنوز اطلاعات زیادی از این شبکه اجتماعی در دست نیست اما محدودیت‌هایی که برای این نرم‌افزار در نظر گرفته شده قابل توجه است. افراد در «لوکسا پلاس» فقط می‌توانند هر ۲۴ ساعت یک بار پست ارسال کنند و راه برداشتن این محدودیت هم این است که افراد پولدار بیشتری به اپلیکیشن دعوت شوند که به ازای دعوت هر نفر، یک ساعت از محدودیت زمانی پست‌ها کم می‌شود.

اعضای میلیونر این شبکه اجتماعی جدول رده بندی مخصوص به خود را هم دارند. کاربرانی که بیشترین لایک را دریافت کرده و افراد بیشتری را به اپلیکیشن دعوت کرده‌اند دارای موقعیت بالاتری در جدول هستند.

در واقع باید گفت، این اپلیکیشن هیچ قابلیت خاصی به مخاطبان خود نمی‌دهد و تنها هدفی که دنبال می‌کند نمایشگاه اختلاف طبقاتی میان اقشار جامعه و ترویج سبک زندگی تجملاتی در کشور است.

کدخبر: ۱۹۵۹۱۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Etzio

    موافق اين جور حركتا نيستم

  • severes

    هک بشه چه میشه??? این همه پولو چجوری میش ه خرج کرد؟؟

  • bmnmji65

    مرفهان بی درد

  • alirezagran

    شدیم برزیل….فقرا و پولدارها و فقر اقتصا دی در کنار مرفهان که هیچ از خود ندارند م گر از مردم مظلوم….

  • alibavi

    مزخرفه…