کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۶۵۷۱۹
تاریخ خبر:

اولین تصاویر از حمله انتحاری بیت‌الله‌الحرام؛ ایران حمله را محکوم کرد

رسانه‌های سعودی اولین عکس‌ها از محل انفجار انتحاری روز گذشته در مکه مکرمه را منتشر کرده‌اند. پلیس عربستان مدعی است عامل انتحاری قصد داشته خودش را در داخل مسجد الحرام منفجر کند. ۱۱ نفر بر اثر انفجار انتحاری در نزدیکی مسجدالحرام مجروح شدند که ۶ نفر از آنان مسافر و ۵ نفر دیگر از نیروهای امنیتی بودند.

در عین حال بهرام قاسمی سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه طرح ناکام حمله تروریستی به بیت الله‌الحرام را به شدت محکوم کرد.

قاسمی اظهار داشت: طرح ناکام حمله تعدادی از تروریست‌های جنایتکار برای حمله به بیت‌الله‌الحرام که با شکست روبرو شد بار دیگر نشان داد تروریسم لجام‌گسیخته و رو به تزاید کنونی که تمامی جهان، منطقه و بخصوص مسلمانان و کشورهای اسلامی را هدف قرار داده است دین، مذهب، جغرافیا، نژاد و ملیت نمی‌شناسد و برای رسیدن به اهداف شوم خود حتی مقدس‌ترین مکان مسلمانان جهان را می‌تواند نشانه رود.

قاسمی افزود: جمهوری اسلامی ایران بار دیگر ضمن هشدار به تمامی دولت‌ها و بخصوص کشورهای منطقه در خصوص این پدیده شوم و نفرت انگیز، تمامی ملت‌های منطقه را به هشیاری و تلاش بی‌وقفه برای مبارزه با این سمبل و مظهر کینه، نفرت، خشونت و جنایت فرا می‌خواند.

وی هم چنین بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران تروریسم را به هر شکل و در هر کجا و با هر انگیزه‌ای محکوم کرده و آمادگی خود را هم چون گذشته و همیشه برای کمک و همیاری به سایر کشورها در مقابله و بر خورد با این جنایتکاران و سوداگران مرگ و نفرت پراکنان جاهل اعلام می‌دارد.

توضیحات

*

توضیحات

*

توضیحات

*

کدخبر: ۱۶۵۷۱۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    رد گم کنی هست

  • ناشناس

    کار خود ایرانه، شک نکن

  • _rad1990

    متاسفم اونها هر رفتاری ک دلشون بخواد تو منطقه میکنن مارو تهدید میکنن اما ب جای ا ینکه کاری بکنیم متاسفم

  • vahidzz

    کار کاره سعودیهاست

  • 1irani

    تف سر بالا تو صورت صاحبش بر میگرده

  • mehdi.b

    ایا میشه غیر از این فکر کرد که این کار ز یر سر خود عربستانیا نباشه؟

  • arashk.ya

    حالا برید مکه.