کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۰۵۶۷۲
تاریخ خبر:

انفجار یک موبایل نوکیا ۵۲۳۳ جان دختری هندی را گرفت

دختری ۱۸ ساله و هندی به نام Uma Oram اخیراً مشغول مکالمه تلفنی با موبایل نوکیا ۵۲۲۳ قدیمی خود بود. در میانه این تماس، او دستگاه را به شارژر متصل می کند که ناگهان یک تراژدی به وقوع می پیوندد و دستگاه منفجر می شود.

به نوشته دیجیاتو ،‌در گزارش های محلی آمده که Uma بعد از این انفجار، بیهوش شد، از صدمات شدید به دستان و پاها رنج برد و گرچه به سرعت به بیمارستان رسانده شد، اما در نهایت جان خود را از دست داد.

نوکیا ۵۲۳۳ که در ماه ژانویه سال ۲۰۱۰ میلادی روانه بازار شد، اسمارت فونی همراه با نمایشگر لمسی است که از تکنولوژی حساسیت به فشار بهره می برد. این موبایل کماکان در آمازون هند با قیمت ۴۶ دلار فروخته می شود. کمپانی HMD Global که لایسنس محصولات نوکیا را در اختیار دارد بعد از وقوع این حادثه اعلام کرد که مدل منفجر شده، هیچ ارتباطی به موبایل هایی که در حال حاضر تحت برند نوکیا می سازد ندارد.

از آن جایی که نوکیا دیگر به تولید موبایل های هوشمند نمی پردازد و از مدل های قدیمی تر هم پشتیبانی نمی کند، هنوز مشخص نیست که چه کسی باید مسئولیت جان از دست رفته این جوان ۱۸ ساله را برعهده بگیرد.

HMD Global در بیانیه خود گفته: «اگرچه ما به صورت مستقل نتوانستیم صحت جزییات این گزارش ها را بررسی کنیم، می توانیم این را تایید کنیم که موبایل مورد بحث توسط HMD Global تولید یا فروخته نشده است. در HMD Global، ما به ساخت موبایل های با کیفیت متعهد هستیم که تجربه کاربری قدرتمندی دارند و انتظارات مصرف کنندگان را برآورده می کنند.»

کدخبر: ۲۰۵۶۷۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر