کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۷۸۷۷۲
تاریخ خبر:

انتقاد منصوریان از رحمتی؛ قداستی که شکست

علیرضا منصوریان در آخرین کنفرانس خبری به عنوان سرمربی استقلال سعی کرد بیشتر از همیشه رک و سرراست حرف بزند و قابل پیشبینی بود که اختلاف‌های او و مهدی رحمتی هم به این کنفرانس کشیده شود. سرمربی حالا دیگر سابق استقلال با گله از رفتار کاپیتان اول تیم‌اش در برنامه نود ادعا کرد که این بازیکن قداست مربی‌گری را شکست. منصوریان که شدیدا از رحمتی دلخور بود درباره شماره یک آبی پوشان گفت: تنها گله من از مهدی برنامه ۹۰ است که به قداست مربی گری لطمه زد. با یک ادبیات درست می‌توان کار بزرگی کرد. کمترین توقع من در برنامه ۹۰ این بود که وقتی سرمربی و مدیرعامل باشگاه در برنامه بودند، خداحافظی کند. وقتی او تلاش کرد در برنامه ۹۰ موضوع شخصی را مطرح کند، مشکل ایجاد شد. من به عنوان یک مربی یک قداستی دارم اما این قداست لطمه خورد. از رحمتی خیلی گله دارم.

به گزارش آی اسپورت، اختلاف‌های بین این دو نفر از فصل قبل حاشیه‌هایی برای استقلال به وجود آورده بود اما هر دو طرف سعی می‌کردند با سرپوش گذاشتن روی این اختلاف‌ها که حالا می‌توان با قاطعیت گفت عمیق بوده، از دید خودشان به استقلال کمک کنند. اما حالا مشخص شده این تفاوت دیدگاه‌ها که چند باری هم به ناراحتی‌ و دلخوری جدی رسیده بود بارها باعث تشنج در تیم شده و آرامش و تمرکز را از هر دو طرف ماجرا گرفت و چه بسا روی نتایج استقلال هم تاثیرگذار بود.

کدخبر: ۱۷۸۷۷۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • peyman0917

    بايد به درايت كي روش آفرين گفت كه نگذاشت پاي اين دروازه بان پرادعا و حاشيه ساز ب ه تيّم ملي باز شد و انتقاد از فردوسي پور كه اينقدر از رحمتي طرفداري كرده و ميكنه و بايد در برابر اين رفتارهاي اون هم پاس خگو باشه

  • Morteza007

    این رحمتی هر جا بوده و رفته خراب کاری کر ده لعنت بهش

  • soren

    رحمتی پدر استقلال رو در آورده

  • alibavi

    اصلا این رحمتی به چه دردی میخوره؟همیشه ی خدا که دروازه ش بازه فقط هم ادعا داره!

  • sarve-azad

    بد شد که